Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@04:21:18 GMT

پسر 18 ساله خانواده اش را در شهریار سلاخی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۱۵۲۴

پسر 18 ساله خانواده اش را در شهریار سلاخی کرد

پسر ۱۸ ساله‌ای در اقدامی جنون آمیز ،پدر، مادر و برادر ۱۳ ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت:  متهم  در اظهارات اولیه خود عنوان کرد که تبعیض بین او و برادر کوچکش توسط والدین، علت ارتکاب قتل‌ها بود و به دلیل عقده گشایی اقدام به این عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سرپناه تصریح کرد: از آنجایی که والدین متهم نوجوان شاغل بودند، او با استفاده از فرصت پیش آمده ابتدا برادر ۱۳ ساله خود را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رساند و بدن بی جان برادرش را به اتاق خواب برد.

وی افزود: در اواخر همان روز که پدر این فرد از سرکار به منزل بازگشت، به محض ورود به خانه توسط پسر مورد هجوم قرار گرفته و به دلیل جراحات وارده از ناحیه گردن توسط فرزندش به قتل رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: همین روال نیز برای مادر خانواده رخ داد و به این ترتیب یک جنایت خانوادگی در شاهدشهر شهریار به وقوع پیوست.

وی افزود: پس از انجام قتل‌ها توسط متهم، او تعدادی از انگشتان خود را بریده و کلانتری محل آمد و مدعی شد که فردی نقاب دار به داخل خانه آمده و پدر، مادر و برادر کوچک خود را به قتل رسانده است و انگشتان من را نیز برید که در آخر توانستم از دست او فرار کردم.

سرهنگ سرپناه اظهار کرد: با توجه به موضوع و بررسی صحنه جنایت، بازجویی‎ها از این فرد صورت گرفت و با توجه به زاوایای پرونده و بررسی ماموران، متهم به ناچار به جنایت ارتکابی خود اعتراف کرد و ماجرا را برای پلیس تشریح کرد.

به گفته این مقام انتظامی پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی گذاشته شد./ باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید/ باسازی صحنه قتل عام خانوادگی گیلان

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد

سرهنگ علی تجری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع و غارت درختان جنگل قرن آباد، به محض دریافت گزارش وقوع حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تجری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اقرار متهم به جرم، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی نهایی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • برادر کشی در فارس
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی