Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در پرسپولیس کارد به استخوان رسیده زیرا گابریل کالدرون می‌گوید از جیبش برای باشگاه هزینه کرده و فقط دو هفته دیگر برای تسویه حساب و پرداخت قسط دوم قراردادش به باشگاه فرصت داده است.

 

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها تحت فشار‌های شدیدی قرار دارند. آن‌ها نه تنها با هزینه‌های جاری مواجه هستند بلکه بدهی‌های سنگینی از گذشته برای‌شان باقی مانده و با وجود اسپانسر جدید که یک شرکت کارگزاری بورس و فرابورس است نیز، به لحاظ مالی دچار مشکلات عدیده‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدهی باشگاه به ایرانی‌ها یک سوی ماجراست و بدهی به خارجی‌ها سوی دیگر. همین حالا برانکو به همراه دستیارانش یک شکایت جداگانه علیه باشگاه تنظیم کرده‌اند و از طرف دیگر ماریو بودیمیر هم از پرسپولیسی‌ها شکایت دیگری کرده که همه آن‌ها می‌تواند کمر باشگاه را بشکند.

 

محمدحسن انصاری‌فرد همچنان حرف از کنترل این پرونده‌ها و علاقه زیاد به توافق با شاکیان و طرفداران می‌زند ولی این تمام موضوع نیست زیرا پرسپولیسی‌ها نیاز به پول فراوانی برای دریافت رضایت از طلبکاران خود دارند.

 

در حال حاضر و طبق ادعای یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ خواهان دریافت ۸۵۰ هزار یورو شده است. همچنین زلاتکو ایوانکوویچ حدود ۹۰ هزار یورو از باشگاه طلبکار است. او به عنوان دستیار اول برانکو به ایران آمد و نیازی به صحبت در مورد عملکرد و تأثیرگذاری اش نیست، چون این‌طور به نظر می‌آمد که چندان فرد مؤثری نبود. از سوی دیگر، ایگور پانادیچ مربی گلر‌های پرسپولیس با طلب ۵۰ هزار یورویی و مارکو استیلینوویچ با طلب ۴۰ هزار یورویی، باشگاه را تحت فشار گذاشته‌اند و منتظر تسویه حساب فوری هستند.

 

این بدهی را در کنار شکایت ۵۰۰ هزار یورویی ماریو بودیمیر مهاجم کروات این تیم در فصل قبل بگذارید. باشگاه حالا بابت همین پرونده‌ها و در حال حاضر یک میلیون و ۵۳۰ هزار یورو به کروات‌ها بدهکار است. روز گذشته یورو در بازار تهران با قیمت ۱۲ هزار و ۵۴۳ تومان معامله شد. حالا با یک عملیات ضرب ساده می‌توان به بدهی باشگاه به کروات‌هایش رسید ۱۹/۱۹۰/۷۹۰/۰۰۰ تومان!

 

فقط ۵ خارجی که دیگر در تیم هم نیستند، بیش از ۱۹ میلیارد تومان طلب دارند و البته نیازی به گفتن نیست که آن‌ها تنها پرونده‌های شکایت باشگاه را در اختیار ندارند و باشگاه بدهی‌های دیگری هم دارد، اما بابت تسویه حساب با همین افراد باید بیش از ۱۹ میلیارد تومان پولسازی کند.

 

حالا تصور کنید طلبکاران کروات خلف عادت کرده و به عنوان مثال به باشگاه ۵۰ درصد تخفیف بدهند، در این صورت باز هم باشگاه پولی برای پرداخت به آن‌ها ندارد، چون به گفته مسئولان پرسپولیس، حساب باشگاه کاملاً خالی است و اگر پولی بابت عقد قرارداد با اسپانسر جدید هم برسد، خرج تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی فعلی می‌شود و پولی برای دیگران باقی نمی‌ماند. با همین حساب و کتاب‌ها می‌توان گفت پرسپولیس حسابی به دردسر افتاده است!

 

خبر ورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ اخبار پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • صدای شکسته شدن استخوان به گوش می‌رسد | ما می‌دانستیم سفره مردم کوچک شده!
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم