Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی نژاد از حضور گسترده اعضای کانون‌های مساجد گیلان در راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به حضور حماسی و دندان@شکن ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: بار دیگر این حضور حماسی با اتحاد و انسجام ملت ایران به رخ جهانیان کشانده شد تا بدانند ملت ایران مصمم در مسیر استکبارستیزی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ۱۳ آبان مظهر قدرت‌نمایی ملت قهرمان ایران و خواری آمریکا و استکبار جهانی است افزود: حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان بیعتی مجدد با ولایت فقیه و آرمان های والای امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس بوده و مشتی محکم بر یاوه‌گویی‌های سران استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان‌خوار است.

 

وی با اشاره به حضور گسترده اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در راهپیمایی ۱۳ آبان تصریح کرد: اعضای کانون‌های مساجد گیلان همصدا با ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار و خشم خود را از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل اعلام کرده و بر تداوم مسیر ایستادگی و مقاومت در یرایر ظلم تاکید کردند.

 

رضوانی نژاد با اشاره به برنامه‌های اجرایی کانون‌های مساجد گیلان به مناسبت گرامی‌داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد: فعال شدن پایگاه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب در کانون‌های مساجد با موضوع استکبارستیزی، برگزاری مسابقات عکاسی، نقاشی، خطاطی با موضوع نقشه‌های شیطانی، برگزاری محافل و حلقه‌های معرفت با حضور مبلغان دینی با محوریت مبارزه با استکبار از جمله این برنامه‌ها بوده است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی آمریکا روز 13 آبان مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی ۱۳ آبان در گیلان استکبارستیزی کانون های مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همایش مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سلماس با حضور محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، کارشناسان ستاد و پورعباس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد سلماس برگزار شد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، گفت: این عملیات سرآغازی برای نابودی رژیم منحوس صهیونستی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، به نقش مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه اشاره کرد.

رضایی با بیان اینکه  در سال‌های اخیر که کرونا و مسائل اقتصادی باعث راکد شدن مسجد شده است، گفت: عملی کردن شعار «نهضت بازگشت به مسجد»، احیای کارکردهای مساجد و هدفمند کردن فعالیت ها با پیوند مسجد و جوانان از جمله اهداف اصلی ستاد است که می تواند نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های جوانان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تأکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های جذاب و متنوع، جوانان را به مساجد جذب کنیم و زمینه را برای رشد و تعالی آنها فراهم نماییم.

رضایی افزود: کانون مسجد، پایگاه بسیج، امام جماعت و هیئت امناء چهار رکن اصلی مساجد هستند که می بایست جهت رسیدن به اهداف مسجد با یکدیگر تعامل داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی ادامه داد: ما در سال های گذشته طبق تفاهم نامه هایی که با دستگاه های فرهنگی، هنری و ورزشی منعقد کردیم مقرر است که اعضای مسجدی کانون های فرهنگی و هنری از ظرفیت این دستگاه ها استفاده کنند.

وی گفت: کانون‌های مساجد امن‌ترین مکان برای حضور نسل  جوان هستند و حضور قشر نوجوان و جوان در داخل مساجد، مسیر زندگی آن‌ها را مشخص و هدفمند می کند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان