Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@08:28:21 GMT

راهپیمایی باشکوه 13 آبان در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۲۵۰۸

راهپیمایی باشکوه 13 آبان در کرمانشاه

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور گسترده مردم کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور گسترده مردم کرمانشاه از ساعت 10 صبح دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرو ریختن ابهت پوشالی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیرو‌های مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران، به‌خصوص حمله نظامی ۱۳ فروردین امسال علیه بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، انجام شد گفت: اولین برکت این عملیات بعد از صد و نود شب، مردم مظلوم و مسلمان غزه یک شب آرامش داشتند و بدون حملات رژیم صهیونیستی، شب را به صبح رساندند و این آرامش و شادی مردم مظلوم غزه بزرگترین نعمت برای امت اسلامی است.

وی گفت: با اجرای این عملیات، ابهت پوشالی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی فرو ربخت و با این حمله ای که با قدرت و اقتدار انجام شد، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی هنوز جرات پاسخگویی آن را پیدا نکرده اند و این نشان از  قدرت و اقتدار محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران دارد.

امام جمعه کیش گفت: هماهنگی محور مقاومت در اجرای این عملیات یکی دیگر از دستاوردها و برکات عملیات وعده صادق بود و محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی در صورت نیاز اقدامات شدیدتری را در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی انجام خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به نظام سلطه و حامیانش و رژیم صهیونیستی پیام داده است که در صورت پاسخ ، پاسخی سخت تر دریافت خواهید کرد.

وی افزود: با اجرای عملیات وعده صادق تمامی آزادگان جهان شاد شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» علیه همه استکبار جهانی بود
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • غرش غرور آفرین پهپادها و موشک های یاران حاج قاسم هیمنه ی پوشالی و تار و پود ظلم و استکبار جهانی را فرو ریخت
  • راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • فرو ریختن ابهت پوشالی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق
  • تحولات کنونی مطابق میل استکبار پیش نخواهد رفت
  • بدرقه باشکوه پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد در گرگان + فیلم
  • برپایی راهپیمایی در نیوزیلند در اعتراض به سکوت جهانی در قبال کشتار فلسطینیان
  • بدرقه باشکوه پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد در گرگان