Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:51:53 GMT

۱۳ آبان نماد وحدت و همبستگی ملت ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۲۵۳۹

۱۳ آبان نماد وحدت و همبستگی ملت ایران

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز استکبارستیزی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز؛ برگ زرینو نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد وحدت و همبستگی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز که یادآور سه رخداد مهم در تاریخ ایران اسلامی (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸) است و به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب دوم نامیده شد، یادآور به زانو درآمدن طاغوت زمان وکوتاه کردن دست استعمار و استکبار جهانی از ایران اسلامی عزیزمان به دستدانش‌آموزان دلاور و شجاعی است که هیهات من الذلّه امام حسین (علیه السلام) را فریاد زدند و ردای زیبای شهادت به تن پوشیدند.

امروز که خصومت استکبار جهانی و آمریکای مستکبر و زیاده خواه بیش از پیش نمایان شده و این خیال خام که ملت ایران در برابر تحریم وتهدید سر تسلیم فرود خواهد آورد؛ در ذهن دشمنان ملت ریشه دوانده؛ وقت آن رسیده که با غیرت انقلابی و با شعار کوبنده و ضد استکباری «مرگ بر آمریکا» بر سر دشمنان این آب و خاک فریاد کشیده و اقتدار، عزت، همدلی، همبستگی، وحدت و مقاومت خویش را به رخ جهانیان بکشانیم.

اکنون زمان آن است که شما دانش‌آموزان و امید‌های آینده‌ این مرز و بوم؛ با حضور باشکوه و غرور آفرینتان، بصیرت و پایداریتان را به همگان اثبات کنید و نشان دهید که دانش آموز انقلابی ایران زمین با آگاهی و عقلانیت وحفظ روحیه آزادگی، قدر استقلال، آزادی و رهایی از چنگال مستکبران عالم را می‌داند.

قطعاً فردای ایران سرافراز با دستان پرتوان، ذهن خلاق و اندیشه‌ی شما مدیریت خواهد شد و به لطف الهی و اراده راسخ شما و در سایه اتحاد و همدلی، کشورعزیزمان در برابر همه تهدید‌ها و تحریم‌ها و عملیات روانی دشمنان، استوار و سرافراز تا نابودی دشمنان ایستادگی خواهد کرد.»

انتهای پیام/خ

گرامیداشت ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است