Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ (رتبه بندی) المپیکی تکواندوکاران در ماه نوامبر را اعلام کرد که در این رنکینگ، آرمین هادی پور ملی پوش گیلانی جایگاه خود را تثبیت کرد.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با کسب مدال برنز در مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ بلغارستان و مدال نقره تورنمنت صربستان ، با کسب ۳۴۰/۸۱ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رده بندی ، جون جانگ و تای هون کیم تکواندوکاران کره جنوبی به ترتیب در رتبه های اول و دوم و جیسوس تورتوسا از اسپانیا در رتبه سوم بالاتر از آرمین هادی پور در رتبه بندی جهانی قرار دارند ، ضمن اینکه فرزان عاشورزاده و حسین لطفی دو تکواندوکار دیگر کشور مان به ترتیب  در رتبه های بیست و سوم و شصت و هفتم این وزن در جهان قرار دارند.

وی بیان کرد: امیدواریم که آرمین هادی پور ملی پوش شایسته گیلانی بتواند در سایر مسابقات بین المللی نیز بدرخشد و با کسب امتیازات لازم، جواز حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را کسب و در آن مسابقات مهم حضور یابد.

آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می‌توان به کسب مدال برنز سومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ بلغارستان، مدال نقره تورنمنت صربستان ، مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو، مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا اشاره کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت تکواندو ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دختر باز هم طلای جهانی گرفت

به گزارش همشهری آنلاین، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان نیز دست یافته بود.

کد خبر 847149 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی ووشو زنان

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!