Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@10:40:51 GMT

بن سلمان و مکرون درباره امنیت منطقه گفت و گو کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۲۶۰۹

خرداد؛ ولیعهد سعودی و رییس جمهوری فرانسه امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی درباره تحولات منطقه و تلاش ها برای برقراری امنیت در خاورمیانه گفت و گو کردند.
 به گزارش وزارت خارجه عربستان، "محمد بن سلمان" و "امانوئل مکرون" در این تماس تلفنی همچنین درباره جنبه های روابط دوجانبه و راه های تحکیم آن تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این وزارتخانه اطلاعات بیشتری درباره موضوعات مورد بحث و دو طرف ارائه نداد.
عربستان به تازگی "فیصل بن فرحان آل سعود" وزیر خارجه خود را مامور مذاکره با دولت فرانسه در خصوص تشکیل شورای مشارکت راهبردی عربستان و فرانسه کرده است . برچسب ها: ولیعهد سعودی ، بن سلمان و مکرون

منبع: خرداد

کلیدواژه: ولیعهد سعودی بن سلمان و مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ چهار ماه مانده به آغاز بازی‌های المیپک، شهرداری پاریس با چراغ سبز دولت اقدام به اخراج مهاجران بی سرپناه و کارتن خواب‌ها کرده است.
این اقدام شهرداری پاریس مبنی بر اخراج مهاجران بی سرپناه و کارتن خواب‌ها و بی خانمان‌ها و فرستان آنها به برخی از شهر‌ها موجی از مخالفت‌ها و انتقادات را برانگیخته است.
این تصمیم و اقدام که با چراغ سبز دولت مکرون همراه بوده جهت پاکسازی پاریس در آستانه برگزاری رقابت‌های المپیک است.
نیرو‌های پلیس چادر‌های مهاجران را که در زیرپل‌ها و در گوشه و کنار خیابان‌های پاریس روزگار می‌گذرانند تخریب و جمع آوری کرده و مهاجران را به صورت گروهی و با صد‌ها اتوبوس راهی شهر‌های مختلف می‌کنند.
شهردار شهر اورلئان در مرکز فرانسه اعلام کرد این شهر ظرفیت پذیرش ۱۰۰ هزار مهاجر و بی خانمان را ندارد و شهرداری پاریس بدون اطلاع شهرداران و بدون هماهنگی این تصمیم را گرفته است.
تعدادی از شهرداران در این زمینه شکایاتی را به مقامات مسئول ارائه کرده اند.
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه چندی پیش از طرح پراکنده کردن مهاجران به سراسر کشور حمایت کرده بود.

دیگر خبرها

  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده
  • عکس| استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان
  • استقبال عربستان، مصر و تشکیلات خودگردان از قطعنامه آتش‌بس در غزه
  • استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان (+عکس)