Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:23:28 GMT

رزمایش پایداری شبکه مخابرات انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۲۸۸۴

رزمایش پایداری شبکه مخابرات انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران درباره برگزاری رزمایش پایداری شبکه ارتباطی تهران گفت: سرعت عمل اپراتورهای همراه، مخابرات منطقه تهران و تیم های امداد اعزامی از استان قزوین در رزمایش پایداری شبکه ارتباطی مناسب بود.

وی با بیان اینکه رزمایش پایداری شبکه ارتباطی با حضور تمام اپراتورهای همراه ، مخابرات منطقه تهران و مشارکت استان قزوین به عنوان استان معین تهران انجام شد، افزود: دستورالعمل ابلاغی از طرف ستاد مدیریت بحران کشور بر اساس تعیین استان های معین برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تهیه شده بود که این تقسیم بندی‌ با زیرساخت شبکه مخابراتی تهران که ۷ منطقه را شامل می شود، هماهنگی لازم را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با هماهنگی ستاد مدیریت بحران، بومی سازی دستورالعمل بر اساس زیرساخت شبکه ارتباطی در تهران انجام شد.

رضایی ادامه داد: در این رزمایش استان قزوین به عنوان استان پیشرو و معین استان تهران معرفی شد و سرعت عمل همه عوامل امدادی حاضر در رزمایش بسیار بالا بود و رزمایش زودتر از زمان مقرر به پایان رسید. آنچه از این رزمایش حاصل می شود تجربه لازم برای مواقع واقعی بحران است که بتوان در حداقل زمان وضعیت شبکه را نرمال کرد.

کد خبر 4763608 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: رزمایش پدافند غیرعامل مخابرات تهران مرتضی رضایی نوآوری فناوری نانو شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی هوش مصنوعی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت سایبری موبایل فناوری فضایی تولید امنیت اطلاعات فیس بوک خودروی خودران سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید معین، گفت: بنابر آمار تاکنون حدود ۵۰۰ هزار هکتار مبارزه علیه سن گندم انجام شده است.

به گفته او، با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید پیش بینی می‌شود که سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزارهکتار برسد.

معین ادامه داد: با توجه به آنکه در مواقع بارندگی امکان سم پاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، لذا تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی حفظ نباتات افزود: با توجه به شیوع آفت سن در مناطق معتدل و سردسیر به کشاورزان توصیه می‌شود که با مشورت کارشناسان حفظ نباتات اقدام به مبارزه کنند.

او با بیان اینکه تاکنون خسارتی به مزارع از حیث آفت سن گندم وارد نشده است، گفت: کشاورزان طی ۲ هفته باقی مانده با انجام سم پاشی به موقع به گونه‌ای عمل کنند که تبدیل آفت سن گندم به پوره به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • پایداری برق منطقه بین الحرمین شوشتر بانصب ترانسفورماتور
  • تنش میان ایران و اسرائیل؛ چه خواهد شد؟
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • الجزایر : اسرائیل مقصر اصلی بحران منطقه است
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی کردستان
  • رزمایش "حجاب" پلیس، سپاه و بسیج در رشت آغاز شد