Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحنه مصدومیت گومز در بازی اورتون-تاتنهام به شدت دلخراش بود و تمام دوستداران فوتبال را متاثر کرد.

طرفداری - آندره گومز در بازی اورتون-تاتنهام و روی تکل سون هیونگ مین، دچار یک مصدومیت سنگین و نگران کننده شد. حالا سرمربی اورتون به حمایت از بازیکن مصدومش پرداخته است. گفتنی است بازی دو تیم در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار شد و با تساوی 1-1 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل، مارکو سیلوا می گوید مطمئن است گومز با قدرت تمام به میدان برخواهد گشت. مچ پای راست گومز شکسته است و او یک عمل جراحی مهم در پیش دارد. سیلوا بعد از پایان بازی گفت:

لحظه سختی برای ما بود. ما بازی و نتیجه اش را فراموش کردیم. آندره از حمایت کامل ما برخوردار است. مصدومیت سنگینی بود. مطمئنم که گومز به یک انسان و بازیکن قدرتمندتر بدل خواهد شد. او یک بازیکن فوق العاده است. بازیکنان ما ناراحت هستند. جو سنگینی در رختکن ما حاکم بود. روحیه ای که تیم بعد از آن صحنه نشان داد عالی بود. شاید بتوان گفت این بدترین لحظه برای ما در فصل جاری بود.

وی در ادامه در مورد استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی گفت:

همه ما عاشق فوتبال هستیم. من 100درصد مطمئنم آنها چیزی که در این بازی دیدند را دوست نداشتند. در نیمه دوم، بازی بارها قطع شد. در جریان صحنه پنالتی دله آلی، سه دقیقه طول کشید تا داور تصمیم بگیرد. باید در این زمینه شفاف تر عمل شود. طرفداران اورتون دیدند که ما هفته گذشته با یک پنالتی شکست خوردیم. پنالتی که مشخص نیست از کجا پیدا شد! در این بازی هم اتفاقی برعکس آن را شاهد بودیم. مساله فقط صحنه دله آلی نیست. من همه صحنه ها را دیدم. من و باشگاه اورتون برای داوران و سیستم کمک داور ویدیویی احترام قائل هستیم. آنها شغل سختی دارند. می دانم که آنها می خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند ولی تصمیم گیری با آنهاست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری