Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۲ کشته و ۴ مجروح در پی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ"ایرج کهریزی"رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۷:۵۴ روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تنه پل در کیلومتر ۴۳  محور اراک - توره رخ داد، تنها سرنشین آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده خودرو نیز مجروح  و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهریزی اظهار کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه "عدم توجه به جلوناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی پراید" بیان شده است.

وی بیان کرد: در سانحه ای دیگر که در حدود ساعت ۱۷:۵۳ همین روز، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با خودروی پراید در کیلومتر۳۴ محور ازنا - اراک به وقوع پیوست، سرنشین خودروی پراید براثرشدت جراحات وارده جان سپرد و ۲ سرنشین دیگر خودروی سمند و راننده خودروی پراید نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس اعلام  کارشناسان" انحراف به چپ راننده خودرو راننده خودروی سمند"علت وقوع  این حادثه بوده است.

کهریزی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادثی همواره در هنگام رانندگی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • جزییات افزایش مبلغ جریمه رانندگی و نحوه اعتراض