Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران رئال مادرید به طور جدی وضعیت رحیم استرلینگ را زیر نظر دارند. 

طرفداری- نام رحیم استرلینگ به طور جدی در راهروهای باشگاه رئال مادرید شنیده می شود. به گزارش اسکای اسپرتس، کهکشانی ها علاقه زیادی به ستاره انگلیسی ها دارند و قصد دارند به زودی نظر منچسترسیتی را در مورد امکان انتقال استرلینگ به سانتیاگو برنابئو جویا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زودی چند نفر از باشگاه رئال مادرید راهی بریتانیا خواهند شد تا در بازی تیم ملی انگلیس برابر مونته نگرو و در بازی خارج از خانه برابر کوزووو، شرایط استرلینگ را از نزدیک بررسی کنند تا تصمیم نهایی به فلورنتینو پرز اعلام شود. نمایندگان استرلینگ در تابستان گذشته با خوزه آنخل سانچز، مدیر رئال مادرید، دیدار کردند اما مذاکرات به جایی نرسید. پرز به خوبی می داند که اگر تا یک سال آینده نتواند این انتقال را عملی کند، ارزش استرلینگ حتی بالاتر هم خواهد رفت.

اسکای متوجه شده که در اردوگاه منچسترسیتی و شخص پپ گواردیولا، علاقه کمی نسبت به گرت بیل وجود دارد و برنامه رئال مادرید این است که گرت بیل را به همراه ۷۰ میلیون پوند(۸۱ میلیون یورو) به منچسترسیتی پیشنهاد دهد. این در حالی است که ارزش کنونی رحیم استرلینگ چیزی حدود ۱۵۰ میلیون پوند(۱۷۳ میلیون یورو) در نظر گرفته شده است و اگر بیل همچنان بخواهد در مادرید بماند، رئال برای راضی کردن سیتی باید عددی نزدیک به رقم انتقال نیمار به پاری سن ژرمن، پیشنهاد دهد!

رحیم استرلینگِ ۲۴ ساله، تا همین جای فصل ۱۳ گل و ۵ پاس گل در منچسترسیتی ثبت کرده است. استرلینگ فصل گذشته ۲۵ گل و ۱۸ پاس گل در تیم گواردیولا از خود به جا گذاشته بود. دو هفته قبل، استرلینگ بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان شناخته شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، پپ گواردیولا بعد از جدایی از بایرن‌مونیخ راهی منچسترسیتی شد. این سرمربی بزرگ اسپانیایی از سال ۲۰۱۶ با سیتیزن‌ها کار می‌کند و توانسته است با این تیم نتایج درخشانی را کسب کند.

منچسترسیتی فصل قبل با هدایت پپ گواردیولا دست به تاریخ‌سازی زد و با هدایت پپ توانست سه‌گانه را برای نخستین بار به دست آورد.

سیتی در فصل جاری هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما این تیم در دیدار برابر رئال مادرید شکست خورد.

روزنامه Relevo اسپانیا اعلام کرد که گواردیولا به جدایی از منچسترسیتی نزدیک شده است. این روزنامه نوشت: این باور در بین سران باشگاه منچسترسیتی وجود دارد که پپ گواردیولا قراردادش را تمدید نخواهد کرد و از تیم جدا می‌شود.

خبر جدایی گواردیولا از منچسترسیتی در رسانه‌های عربستانی هم بازتاب داشته است. روزنامه سعودی اسپورت نوشت که دو باشگاه النصر و الهلال به‌شدت به جذب گواردیولا علاقه دارند و رویای جدب این سرمربی بزرگ را دارند. البته بسیار بعید است که گواردیولا حتی در صورت جدایی از منچسترسیتی راهی لیگ عربستان شود.

کد خبر 845888 برچسب‌ها ویژه ورزشی جوزپ گواردیولا عربستان

دیگر خبرها

  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • آنچلوتی 22 رئالی را برای ال‌کلاسیکو به خط کرد
  • آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم