Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیروز حناچی در جلسه شورای معاونین، مشاورین و شهرداران با اشاره به بارش های اخیر باران در پایتخت گفت: از هفته پیش از بارندگی‌ها، تمام همکاران من پای کار بودند و مرخصی‌ها لغو شده بود. واقعیت این است وقتی میزان بارندگی تا این حد بالاست قطعاً نگرانی از وقوع سیل پیش می‌آید، اما با اقدامات پیشگیرانه و حضور به‌موقع همکاران ما در شهرداری تهران تنها یک مشکل جدی داشتیم و بقیه آب‌گرفتگی‌ها خیلی زود کنترل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران تأکید کرد: آن چه اتفاق افتاد نتیجه کار جمعی بود، البته ایرادات و آب‌گرفتگی‌ها علی‌رغم میزان بارش زیاد باران باید رفع و برای آن ها برنامه‌ای تدوین شود.

حناچی با تأکید بر اینکه از این پس مسئولیت چنین حوادثی را از شهرداران مناطق می‌خواهیم، گفت: همه باید مسئولیت‌پذیر باشند و شهرداران مناطق با توجه به آشنایی با منطقه خود باید برای نقاط حادثه‌خیز برنامه‌ریزی و راهبرد داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل جاری نشدن سیل در تهران، لایروبی مناسب معابر و روددره‌ها بود، عنوان کرد: به طور قطع حذف زباله از معابر در کاهش آب‌گرفتگی‌ها نقش اساسی دارد. تلاش همکاران ما در پاکسازی معابر از زباله‌ باید به نمایش گذاشته شود و با اطلاع‌رسانی درست به شهروندان، فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه صورت گیرد.

شهردار تهران با اشاره به عذرخواهی خود از مردم تهران بابت آب‌گرفتگی‌ها گفت: ما ابایی از عذرخواهی از مردم نداریم. مردم ولی‌نعمت ما هستند و خدمت به آنها و عذرخواهی درباره کاستی‌ها افتخار ماست.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه تا پایان آبان ماه بارش خاصی نخواهیم داشت باید این فرصت را غنیمت بشماریم و هوشمندانه عمل کنیم؛ به این معنی که نقاطی که به ویژه در شریان اصلی دچار آب‌گرفتگی شدند را برطرف کنیم.

۲۳۵۲۳۵ کد خبر 1317570

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران سیل 13 آبان ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال سینمای ایران باشگاه پرسپولیس عراق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899480

دیگر خبرها

  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • آب گرفتگی معابر روستای منصوریه دستگردان 
  • آب گرفتگی معابر عمومی در روستای منصوریه دستگردان 
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر