Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر مومنیان گفت: دانش آموزان باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و به توصیه‌های مقام معظم رهبری دقت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردستان، «علی اصغر مومنیان» در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اردستان اظهار کرد: دفاع از انقلاب و پایبندی به اساس اسلام نشانه انقلابی‌گری است که باید دانش آموزان آن را خوب فرا گرفته و اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه دانش آموزان باید مقابله با استکبار را وظیفه اصلی خود قرار داده و گام دوم  انقلاب را سرلوحه کارهای خود قراردهند، افزود: دانش آموزان باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و به توصیه‌های مقام معظم رهبری دقت کنند. یکی از بندهای گام دوم انقلاب خطاب به شما دانش‌آموزان و در مورد علم، دانش و فناوری است.


وی با بیان اینکه سیزده آبان،‌ روز دانش آموز، روز فریاد و روز شهادت، روز مشت های گره کرده امت و روز شکست استکبار است، تصریح کرد: ملت امروز با اتحاد همچون زمان انقلاب و جنگ همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره داشته اند از گردنه های تحریم عبور خواهند کرد و تسلیم دسیسه های دشمن نخواهند شد.


مومنیان گفت: دانش آموزان در ادامه مسیر انقلابی خود در پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم ۳۶ هزار شهید در کنار ۴۶۰۰ شهید گرانقدر فرهنگی بر پیمان خود با امت اسلامی و رهبر خویش مهر تأییدی زدند و نقش خود را به خوبی ایفا کردند. 


وی اضافه کرد: اکنون نیز دانش آموزان باید با حفظ سنگرهای علم و دانش رسیدن به قله های معرفت و آگاهی را هدف قرار دهند و ادامه دهنده شایسته ای برای آنان باشند و عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی را رقم بزنند.

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی روز 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل آمریکا راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اردستان راهپیمایی 13 آبان روز 13 آبان 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد. این پویش از هفته زمین پاک آغاز و تا ۲۱ تیر ماه روز جهانی بدون پلاستیک ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086636

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد