Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در آستانه ۱۴ آبان ماه، فرارسیدن روز بزرگداشت فرهنگ عمومی را تبریک گفت.
متن پیام احمد حسین فتایی به مناسبت روز بزرگداشت فرهنگ عمومی به این شرح است:

بسمه تعالی

مقوله فرهنگ و مهندسی فرهنگی همواره پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسیار مورد توجه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و تأکید فراوانی در این خصوص داشته اند که این امر مهم نشان دهنده‌ی ارزش و اهمیت فرهنگ و بخصوص فرهنگ عمومی جامعه است، بدین جهت روز ۱۴ آبان بعنوان روز فرهنگ عمومی در تقویم رسمی کشور نام گذاری شده است تا توجه مسئولین و آحاد مردم به این مقوله مهم جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک پیشرفت و پویایی آینده این مرز و بوم و اساس استقلال مملکت ما در گرو فرهنگ آن است و فرهنگ عمومی می‌تواند تعیین کننده سبک زندگی و الگو‌های مناسبی جهت رسیدن به اهداف کیفی در جامعه باشد؛ بنابراین شورای فرهنگ عمومی استان لرستان ضمن گرامیداشت روز ۱۴ آبان، به عنوان اصلی‌ترین مرجع تصمیم گیری و در رأس مبارزه با تهاجم فرهنگی غربی و خرافات و بدعت ها، بر خود لازم میداند در راستای تحقق اهداف فرهنگی جامعه تمام تلاش خود را به عمل آورد تا آینده جامعه زیبا، پویا و مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشد.

انتهای  پیام/ب

فرارسیدن روز بزرگداشت فرهنگ عمومی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد

 در احکامی از سوی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ریاست کمیته تالیف،تدوین و نشر تولیدات آثار هنری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

ترکیب اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی،هنری و اجتماعی سپاه، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری زاهدان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل آموزش وپرورش این استان است.

براساس حکم کمیته تالیف، تدوین و نشر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۵ در این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • انس عمومی با ادبیات کهن پارسی؛ یکی از مسیر‌های حفظ حافظه‌ی فرهنگی جامعه
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه