Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون امور زنان رییس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد که نگرش اعظم طالقانی درباره «رجل سیاسی» به فعلیت برسد و زنان در رقابت‌های مختلف نامزد شوند.

 معصومه ابتکار معاون امور زنان رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در باره واژه «رجل سیاسی» اظهار داشت: کسانی که در مجلس خبرگان قانون اساسی قانونگذار بودند همه این مسائل را مطرح کرده‌اند که واقعا کلمه رجل به این دلیل انتخاب شده و خانم اعظم طالقانی نسبت به این موضوع حساس بود و بارها خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم این تفکر و نگرشی که ایشان دنبال می کردند به فعلیت برسد و زنان توانمند به صحنه بیایند و در رقابت های مختلف نامزد شوند.

ابتکار در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه کسی قابلیت این را دارد که از سوی زنان برای انتخابات ریاست جمهوری، نامزد شود؟ گفت: بحث شخص نیست کار ارزنده‌ای را مرحومه طالقانی دنبال کردند و باید ادامه یابد

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان