Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری 16 متهم پرونده درگیری مسلحانه منجر به قتل در تایباد و کشف مقادیری سلاح و مهمات خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین  نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در نیمه مهرماه امسال، گزارش درگیری چند فرد شرور با افرادی در حوالی پایانه مرزی دوغارون شهرستان تایباد به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام  و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: فرماندهی انتظامی تایباد بلافاصله با طرح عملیاتی ضربتی وارد عمل شده و بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود در این درگیری که به‌خاطر اختلافات قبلی بین افراد رخ داده 2 جوان 25 و 27 ساله بر اثر اصابت گلوله اسلحه ساچمه‌ای جان خود را از دست داده و 4 نفر نیز مجروح شده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی تایباد با اقدامات اطلاعاتی گسترده و پیگیری سرنخ‌های موجود 12 متهم شرور پرونده را در مرحله اول این عملیات دستگیر و از آن‌ها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: تحقیقات پرونده با دستگیری این متهمان وارد مرحله جدیدی شد و پلیس امنیت عمومی تایباد ردزنی‌های اطلاعاتی خود را برای دستگیری عامل اصلی این درگیری و 3 همدست فراری‌اش را آغاز کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بررسی‌های علمی و اطلاعاتی پلیس منجر به ردزنی متهمان در تهران شد و پلیس تایباد با اخذ نیابت قضایی به استان تهران اعزام و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی، این متهمان را در اقدامی غافلگیرانه داخل اتاقک نگهبانی یک پروژه در حال ساخت ساختمانی دستگیر کرد.

وی با  تشکر از پیگیری سریع پرونده توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد به معرفی متهمان به مراجع قضایی اشاره و تصریح کرد: امنیت خط قرمز فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی است و افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری به تشریح دو مورد از ماموریت‌های این پلیس در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگیری یکی از سوداگران مرگ است. ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک منزل باخبر شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ قصد دارد تا این مواد را در سطح استان تهران توزیع کند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوز‌های لازم در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلوگرم مخدر حشیش را کشف و ضبط کردند. همچنین در این رابطه یک متهم را که در تدارک اقداماتی برای انتقال این مواد بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در آنجا متهم تحت بازجویی قرار گرفته و پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۲۰ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه‌ای تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده از سوی آنان مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب کرده و محتویات آن را به سرقت برده‌اند.

طرهانی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم هویت متهمان را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم دریافت شد. سرانجام تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس، آنان به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند. در ادامه نیز متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد