Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@17:48:42 GMT

قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز قرائت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۴۳۹۸

قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز قرائت شد

خوزستان_ قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور جمعی از دانش آموزان، دانشجویان و مردم غیور و ولایتمدار اهواز در ۵ بند قرائت شد.

به گزارش قدس آنلاین، امروز دوشنبه ۱۳ آبان ماه، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اهواز و جای جای استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان، دانشجویان و مردم شهیدپرور و انقلابی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی که از میدان شهدا آغاز شد و تا حسینیه اعظم ادامه داشت، با قرائت قطعنامه در ۵ بند پایان یافت.

متن قطعنامه به شرح زیر است:

*مخالفت با طاغوت زمان و هم پیمانش را یک تکلیف دینی و آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته و هر نوع گفتمان تفرقه افکنانه و تحرکات کوته فکرانه دو قطبی سازی مذاکره در جامعه را شدیدا محکوم می‌نماییم.

* با ارج نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸,استفاده از حداکثری از اسناد فساد و جاسوسی طاغوت اعظم در کتب درسی مدارس، دانشگاه‌ها برای روشنگری و اشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه‌های ضد بشری امریکای جنایتکار را با جبران قصور صورت گرفته سنوات قبل و اقدام فوری دستگاه‌های اجرایی و زیرربط خواهانیم.

* کماکان امریکای درحال افول و فروپاشی را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت پیشه نظام فرعونی حاکم بر ان و کشورهای اروپایی را غیرقابل اعتماد، دانسته و پرهیز مطلق از دل بستن به دشمن، اعتماد عملی به جوانان مومن انقلابی و رونق داخلی تولید را کلید حل معضل بیکاری و از مشکلات اقتصادی کشور و وظیفه ذاتی مسئولان اعلام می‌داریم.

*با تقدیر و سپاس از مهمان نوازی ستودنی ملت متدین عراق در حماسه عظیم پیاده روی اربعین توطئه رذیلانه امریکا، رژیم کودک ک صهیونیسم و ال سعود خبیث از مطالبات مردمی و ایجاد، اشوب و ناامنی در لبنان، عراق و تلاش مزروحانه ان‌ها برای تفرقه افکنی بین کشورهای مسلمان و محور مقاومت را شدید محکوم می‌نماییم

*حمایت همه جانبه خود از مبارزات مجاهدان فلسطینی بر قلب سرزمین‌های اشغالی، رسالت‌های انصارالله و یمن سرافراز در مقابل رژیم فاسد و فاسق ال سعود، مردم ستم دیده بحرین و نیجریه و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه وگفتمان سازی و اقدام عملی دولت و ملت برای تحقق بیانیه گران سنگ گام دوم انقلاب متضمن تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و امادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما ارواحنا فداه را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی می‌دانیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: يوم الله 13 آبان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت:جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در نشست با فرمانده انتظامی و رؤسای کلانتری‌های اهواز اظهار کرد: جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرایم بسیار مؤثر است و در صورت نیاز می‌توان با دریافت مجوزهای لازم، ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا کرد.

دادستان خوزستان ادامه داد: پلیس پیشگیری باید به دوربین‌های شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن مؤثرتر عمل کند.

جعفری چگنی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس تاکید کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر تا حق مالباخته به درستی ایفاد شود.

کد خبر 747309

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز