Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه عكاسان ایران حوزه هنری با مشارکت بنیاد فرهنگی روایت فتح همزمان با یوم‌الله ۱۳آبان نمایشگاه عكس «چهل سال مبارزه با امپریالیسم» را در مسیر راهپیمایی این روز برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه عکس «چهل سال مبارزه با امپریالیسم» شامل تصاویری از دسیسه‌های آمریکا و مقاومت مردم ایران از جمله نمایشگاه‌های برپاشده امروز در طول راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نمایشگاه هم‌اکنون با 25 عكس در قطع 100 در 70 با مشاركت خانه عكاسان ایران و بنیاد فرهنگی روایت فتح در خیابان طالقانی بین خیابان موسوی و سفارت سابق امریكا همزمان با برپایی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان در حال برگزاری است.

 

۱۳آبان در روند تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز مهم و پر رویدادی است. چرا که این تاریخ طی سال‌های گوناگون پیروزی انقلاب و پس از آن شاهد روزهای به‌یادماندنی و موثر در استقلال و آزادی کشور بوده است. یکی از این روزهای مهم و سرنوشت‌ساز «روز دانش‌آموز» است. ۱۳ آبان ۵۷ همزمان است با کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند.

 

همچنین این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نیز معروف است. چرا که در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، سفارت آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. به این ترتیب هر ساله در این روز راهپیمایی ضد استکباری در سراسر کشور برپا می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان روز 13 آبان استکبار ستیزی مجلس آمریکا روزنامه نمایشگاه عكس حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس هم گفت: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی در بندرعباس، از سه راه گمرک محور شرق به غرب و از هتل هرمز محور غرب به شرق از بعد از نماز جمعه تا پایان راهپیمایی مسدود می‌شود.

سرهنگ نقی حیدری افزود: بولوار شهید مطهری بندرعباس نیز از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است
  • کنعانی: تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری غیور ارتش است
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب