Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد شاهچراغی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان غیرقابل وصف بود و مردم در این آیین حماسی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وی خاطر نشان کرد: استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا از رسالت‌های نظام جمهوری اسلامی است و کشور با اتحاد اقشار مردم به سرمنزل مقصود می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: عزت و اقتدار ملت ایران در گرو وحدت و همدلی است و تفرقه‌افکنی در جامعه خواسته دشمنان است.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد: برگزاری آیین‌هایی چون راهپیمایی ۱۳ آبان در همبستگی ملت ایران تاثیر بسزایی دارد و با توجه به رویکردهای اسلامی می‌توان کشور را از بسیاری از خصومت‌ها در امان نگه داشت.

وی اضافه کرد: عزت ملت ایران با حمایت از ولایت فقیه و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دوچندان شده است و جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر سربلندی و آزادگی ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان غیرقابل وصف است و با همبستگی ملی و اسلامی می‌توان خصومت‌های آمریکای جنایتکار را خنثی کرد.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است و راهپیمایی این روز در ۲۳ نقطه از استان سمنان برگزار شد.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار سمنان 13آبان ایالات متحده آمریکا ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار سمنان 13آبان ایالات متحده آمریکا ایران روز مبارزه با استکبار سمنان 13آبان ایالات متحده آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات غرورآفرین سپاه علیه مواضع اسرائیل جمعه ۳۱ فروردین‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی به ویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری پس از اقامه نمازجمعه 31 فروردین‌ماه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت می‌شود در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسالامی استان کرمانشاه، گفت: این مراسم در کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • پس از نماز جمعه؛ راهپیمایی حمایت از وعده صادق برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست