Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید در این بیانیه که روی وب سایت رسمی خود قرار داده است با اشاره به گذشت چهل سال از زمان تسخیر لانه جاسوسی سفارت سابق آمریکا در تهران ادعاهای واهی خود علیه کشورمان را تکرار و اعلام کرد: تا زمانی‌که ایران رفتارهای خصمانه خود را تغییر ندهد، ما به اعمال تحریم علیه این کشور ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه ادعا شده است: آمریکا به دنبال صلح است و از مردم ایران حمایت می‌کند. اکنون زمان آن است که ایران نیز همین کار را انجام دهد.

آمریکا که در طول بیش از چهل سال گذشته همواره دست از سیاست‌های خصمانه خود برنداشته است، در حالی از حمایت از مردم ایران صحبت می‌کند که تحریم‌های این کشور به‌طور مستقیم زندگی ایرانیان را هدف قرار می‌دهد اما واشنگتن ادعا می‌کند که حامی مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا کاخ سفید تسخیر سفارت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه به اصطلاح واسطه‌های تجاری نیروهای انصارالله یمن، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است که تحریم‌های مذکور شامل شش نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش می‌شود که حوزه فعالیت آن ها و یا محل ثبت فعالیت آن ها در هند، ویتنام، لبنان، کویت و لیبریا است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که مجموعه افراد و نهادهای ذکر شده در تسهیل تبادل محموله‌ها و معاملات مالی دخیل بوده‌اند.

این وزارت خانه اضافه کرد که ۱۱ شخص و نهادی که از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه از طریق تسهیل تبادلات مالی حمایت می‌کنند نیز تحریم کرده است.

کد خبر 6063123

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است | به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • مسابقه دومیدانی در جبهه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)+فیلم