Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:10:43 GMT

آینده کشور در گروه تربیت دانش آموزانی مومن و عالم است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۵۴۱۸

آینده کشور در گروه تربیت دانش آموزانی مومن و عالم است

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی، شمس الله غلامی رئیس اموزش و پرورش ناحیه ۱ قزوین در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا وابسته به اداره تبلیغات اسلامی قزوین 
برگزار شد.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی در این مراسم گفت: سیزدهم آبان نماد ایستادگی و اتحاد و همبستگی ملت بصیر ایران اسلامی است که با رهنمودهای رهبر انقلاب توانسته است سیلی محکمی به آمریکا و هم پیمانانش بزند و اقتدار پوشالی آنها را خدشه دار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سیزدهم آبان روی حماسی و به یاد ماندنی از تسخیر لانه جاسوسی و به زیر کشاندن اقتدار پوشالی آمریکاست که با تحریم و تهدید تلاش کرده تا ملت ما را از مسیر ارزشها و آرمانهای دینی بازدارد اما به لطف الهی با گذشت چهار دهه همچنان در این مسیر استوار هستیم.

نعمت اللهی با اشاره به اهمیت تقویت باورهای دینی در مدارس یادآورشد: باید در مدارس خود در کنار علم آموزی به معنویت و امور دینی هم اهمیت دهیم تا با دو بال علم و دانش و دین برای پیشرفت کشور همت کنیم و بتوانیم در مقابل دشمنان هم پیروز میدان باشیم.

کد خبر 4763824

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی قزوین یوم الله 13 آبان یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه بیرجند مشهد قزوین شهرکرد شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود

صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مراسم نمادین هفته سلامت گفت: امنیت، آموزش و سلامت وظیفه هر حکومت در برابر جامعه خویش است.

وی با بیان این که سلامت زیر بنای دو رکن دیگر امنیت و آموزش است؛ اظهار کرد: جایگاه سلامت در نظام ارزشی و حکمرانی بسیار بالا داشته و براساس حکم شرعی هر چه برای انسان ضرر داشته باشد، حرام است.

او ادامه داد: شعار هفته سلامت، سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت است. هرچند که در خط مقدم به هماهنگی آموزش و پرورش و وزارت بهداشت بیشتر نیاز داریم. مراکز بهداشتی و مدارس در شهرها و روستاها باید متصل باشد و در صورت هماهنگی بین این دو مرکز این شعار محقق می شود. 

ستاری فرد گفت: پایش سلامت دانش آموزان به زودی با هماهنگی وزارت بهداشت آغاز می شود، در این دولت پس شانزده سال تربیت مراقبین بهداشت در دانشگاه‌های علوم پزشکی محقق شد.

وی با بیان این که  ۴هزار۱۷۰ نیروی بهداشت از طریق آزمون جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند؛ تصریح کرد: آزمون مربوطه چهاردهم اردیبهشت برگزار و در مهر راهی مدارس می‌شوند.

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در این مراسم گفت: تاکید این مراسم ترویج سلامت با ورزش به عنوان فرهنگ در دانش آموزان است. این پویش به ما کمک می کند که دانش آموزان را از ابتدای مراسم صبحگاه و مراسمات در سال به سوی ورزش سوق دهیم و در کنار ورزش تغذیه را رعایت کنند تا سلامت جامعه را ارتقا دهیم.

وی با بیان این که  ما در آموزش و پرورش یک سند بالادستی داریم که سند تحول بنیادین است، تصریح کرد: در این سند به شش ساحت تربیت اشاره دارد. یکی از این ساحت ها سلامت زیستی و بدنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند