Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده ادبیات زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: برای نخستین بار این دانشگاه میزبان کنفرانس بین المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی در اواخر آبان ماه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «بهلول سلمانی» در جمع خبرنگاران با بیان این‌که این کنفرانس یکی از مهم ترین رویدادهای علمی پژوهشی کشور است، اظهار کرد، کنفرانس بین المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی به صورت مشترک با انجمن بین المللی اساتید زبان و ادبیات انگلیسی که دارای مجوز از وزارت علوم هستند و همچنین اعضای هیئت مدیره آنها که از چهره های سرشناس دانشگاه‌های کشور هستند در واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رئیس دانشکده ادبیات زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز هدف از برگزاری این کنفرانس مهم علمی را ایجاد فضایی جهت تبادل علمی پژوهشی بین اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانست و گفت:  در این کنفرانس آخرین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه مطالعات زبانی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.  

وی اعلام کرد: در مجموع بیش از هزار و ۲۰۰ مقاله از سراسر کشور و چند کشور خارجی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که در مرحله نخست داوری،  تعداد ۸۵۰ مقاله به مرحله بعدی راه یافت و پس از دواری مجدد نیز تعداد ۵۸۰ مقاله به عنوان مقالات نهایی انتخاب شد که ۳۰۰ مقاله برای ارائه شفاهی در سالن‌های اصلی و موازی خواهد بود و مابقی به صورت پوستر نمایش داده می شود.

دبیر علمی کنفرانس ادامه داد: رونمایی از کتاب پرفسور عزب دفتری، استاد تمام رشته زبان و ادبیات انگلیسی و از چهره های ماندگار زبان کشور که در دانشگاه تبریز حضور دارند از دیگر برنامه های این رویداد مهم علمی است.  

سلمانی با اشاره به حضور اساتید و شرکت کنندگانی از کشورهای استرالیا، کانادا، قبرس، ترکیه، مالزی، نیوزیلند و سایر کشورهای اروپایی  و آمریکایی در این کنفرانس، گفت: این اساتید یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری و اینترنتی به ارائه مقاله خواهند پرداخت.  

وی اعلام کرد: کنفرانس بین المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود که یک روز اختصاص به کارگاه‌های تخصصی دارد.
 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روز 13 آبان مجلس زبان فارسی گردهمایی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر اعلام کرد محققان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود به صفحه همایش به آدرس https://khsh.iau.ir/conf-ql مراجعه کنند.
علی حیدری، از امتیازات این کنفرانس را نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا بیان کرد وگفت: راهکار‌های بهتر زیستن و تربیت صحیح فرزندان، راهکار‌های ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، آموزش سبک زندگی اسلامی در خانواده، الگو‌های مشاوره در آسیب‌شناسی خانواده، الگو‌های مشاوره در ازدواج و طلاق، روانشناسی و مشاوره و رفتار‌های غیرقانونی و روانشناسی بالینی از محور‌های این همایش است.
وی از ارسال بیش از ۲۲۰ مقاله از پژوهشگران کشور به این همایش خبر داد وگفت: نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت در سالن همایش‌های شهید آوینی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  •  تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت