Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیتزا‌های خانگی می‌توانند از تمام پیتزا‌های بهترین رستوران‌ها هم بهتر شوند اگر به فوت و فن آن‌ها توجه کنیم و کمی خلاقیت را چاشنی درست کردن آن کنیم. یکی از مزیت پیتزا‌های خانگی این است که شما می‌تواند هر چیزی که خواستید را به خمیر اضافه کنید و همه چیز طبق سلیقه شما باشد؛ اما در رستوران‌ها به هر حال یک چیزی در ترکیب پیتزا هست که شما آن را جدا می‌کنید و علاقه‌ای به خوردنش ندارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پنیر زیاد گرفته تا قارچ و فلفل دلمه و همه ترکیباتی که کاملا سلیقه‌ای است. اما چه کنیم که یک پیتزای خانگی عالی داشته باشیم؟

۱. اولین و مهم‌ترین نکته در درست کردن پیتزا خمیر آن است؛ خمیر‌های آماده معمولا خشک هستند و بافت نرمی ندارند. به همین دلیل بهتر است خودتان خمیر دلخواهتان را درست کنید.

۲. سس خمیر هم نکته دیگری است که اگر خودتان درست کنید قطعا پیتزای خوشمزه‌تری خواهید داشت. برای درست کردن سس خمیر می‌توانید از ترکیب گوجه پوره شده و فلفل و سیر و دیگر ادویه‌های دلخواهتان استفاده کنید و بعد ترکیبات را روی پیتزا بچینید.

۳. اگر می‌خواهید قارچ یکی از ترکیبات پیتزایتان باشد، آن را خام روی خمیر نگذارید؛ چون در حال پخت آب می‌اندازد و پیتزای شما را بد طعم می‌کند. برای جلوگیری از این کار مقدار بسیار بسیار کمی از کره را کف تابه خود پخش کنید و وقتی داغ شد قارچ‌ها را با دمای بالا تفت دهید تا آب آن گرفته شود. پیش از انجام این کار وقتی قارچ‌ها را خرد کردید مقداری لیمو ترش به آن اضافه کنید تا قارچ‌ها سیاه نشوند.

۴. از آویشن غافل نشوید؛ این ادویه جادوی پیتزای شماست و از هر ادویه دیگری بهتر می‌تواند به طعم لذیذ پیتزا کمک کند. در کنار آن از نمک و فلفل و ادویه پیتزا و .. هم مطابق سلیقه‌تان استفاده کنید.

۵. ترجیحا اگر می‌خواهید از سوسیس و ژامبون استفاده کنید قبل از چیدن روی خمیر آن را در زمان کوتاهی تفت دهید.

۶. برای پیتزای سبزیجات هم، مخلفات خود را یا آب‌پز و طعم‌دار کنید یا کمی تفت دهید تا از حالت خامی بیرون بیاید.

۷. خمیر پیتزا هم که از مهم‌ترین‌هاست و نمی‌شود از آن غافل شد؛ اما دقت کنید که بهترین نوع پنیر را استفاده کنید، زیرا خیلی از پنیر‌های موجود در بازار دیر آب می‌شوند و لطافت و خوشمزگی پیتزا را از بین می‌برند. می‌توانید قبل از ریختن مواد پیتزا هم از پنیر گودا استفاده کنید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی پیتزای خانگی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش چشم براهیم در هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج‌فارس، رئیس راهداری خمیر گفت: پویش چشم به راهیم از ۲۴ اسفند در محور بندر خمیر_ بندر پل که مسافرین زیادی برای دیدن جزایر می‌روند راه اندازی شده است.
 آرش زاوَر افزود: در این غرفه خدماتی همچون بازی و سرگرمی، اطلاعات عمومی، مسیریابی را خانواده‌ها ارائه میکنیم
وی افزود: هدف از برگزاری این پویش کاهش تصادفات جاده‌ای است.

بیشتربخوانید:جابجایی بیش از دو میلیون مسافر دریایی در هرمزگان
رییس راهداری بندر خمیر گفت: گشت‌های راهداری هم در سراسر استان به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمات رسانی میکنند.

دیگر خبرها

  • پیتزای نذری در شاهرود توزیع شد
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • سوغاتی‌های خوشمزه خوزستان؛ کلوچه دزفول و موچی ایرانی در بهبهان
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • فرآیند پخت یک غذای محلی با قارچ کوهی و گوجه توسط یک بانوی عشایر افغان (فیلم)
  • راز‌هایی درباره کیک پنیری که تا بحال نشنیده‌اید
  • اجرای پویش چشم براهیم در هرمزگان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)