Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی در مورد وضعیت تیمش و تفاوت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

طرفداری- سرخیو آگوئرو، بهترین گل‌زن تاریخ منچستر سیتی  می‌گوید قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تنها عنوانی است که در کارنامه‌اش کم دارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی، پیروزی برابر آتالانتا در بازی روز چهارشنبه صعود آبی‌ها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین خواهد کرد و این درحالی‌ است که پس از این بازی نیز هم‌چنان دو بازی دیگر باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌حال، آگوئرو می‌گوید منچستر سیتی که پیش‌تر سابقه رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد، اهداف بزرگتری در سر دارد. 

تا امروز، تنها چیزی که در منچستر سیتی نبرده‌ام، همین جام است. ما به تلاش کردن‌مان ادامه می‌دهیم. همه این سال‌ها درحال کسب تجربه بودیم و از تیمی که در رقابت‌های اروپایی حاضر نبود، به تیمی بدل شده‌ایم که همه را به چالش می‌کشد. در هر رقابتی، ما تجربه‌های بیش‌تری کسب می‌کنیم. قطعاً قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با منچستر سیتی تجربه‌ای ماندگار برای من خواهد بود و امیدوارم این‌بار بتوانیم به این عنوان دست پیدا کنیم.

در کنار لیگ قهرمانان اروپا، آبی‌ها در تلاش برای کسب سومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر هستند و آگوئرو باور دارد که می‌توان در هر دو رقابت‌ تلاش کرد و قهرمان شد. 

این دو رقابت، کاملاً مجزا و متفاوت هستند و هر دو چالش‌های بسیار بزرگی به شمار می‌آیند. من همیشه گفته‌ام که لیگ برتر انگلیس، رقابتی‌ترین تورنمنت در سطح ملی در جهان است قهرمان شدن در آن کار آسانی نیست. برای دو سال گذشته، ما موفق شده‌ایم به قهرمانی برسیم درحالی‌که نزدیک‌ترین رقابت‌ها را با رقیبان داشته‌ایم. فصل گذشته نشان داد رقابت تا چه اندازه سخت است. شاید در حال حاضر، آنچه ما در دو سال اخیر به آن رسیدیم به چشم نیاید، اما با گذر زمان همه متوجه بزرگی کار ما خواهند شد. 

در لیگ برتر، شما برای قهرمانی نیاز به ثبات در یک دوره طولانی دارید و اگر در برهه‌ای چند امتیاز عقب افتادید، باید برای جبران این امتیازات تلاش کنید. اما لیگ قهرمانان اروپا چیز دیگری است. در مرحله حذفی، هیچ جای جبرانی وجود ندارد و یک لحظه تعیین کننده همه‌چیز است. دقیقاً مثل چیزی که فصل گذشته برابر تاتنهام آن را تجربه کردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!