Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:45:17 GMT

پوتین: وحدت مردم مهم‌ترین عامل پیشرفت روسیه است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۶۲۱۸

پوتین: وحدت مردم مهم‌ترین عامل پیشرفت روسیه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس،  ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز دوشنبه در مراسمی به مناسبت روز وحدت ملی این کشور اعلام کرد: قاطعانه اعتقاد داریم که تنها با همراهی با یکدیگر خواهیم توانست به بالاترین اهدافمان برسیم، سخت‌ ترین کارها را انجام دهیم و به هر چالشی پاسخ مناسب دهیم.

رئیس جمهوری روسیه در این خصوص گفت: وحدت مردم مهم‌ ترین عامل برای پیشرفت و موفقیت روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4763858

منبع: مهر

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین روسیه مسکو ایالات متحده آمریکا سوریه عراق ترکیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی روسیه لبنان ابوبکر البغدادی فلسطین ایران داعش عربستان سعودی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است

امام جمعه اصفهان گفت: وحدت رویه و کلام مشترک می تواند باعث چیره شدن بر مشکلات چند ده ساله استان اصفهان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با استاندار اصفهان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد که تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروزی باعث افزایش شادی و نشاط روحی و معنوی  شده  باشد و در طول سال از آن بهره ببریم.

وی افزود: شایسته و بایسته است که از همت عظیم و اراده پولادین ملت ایران و مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس سپاسگزاری کنیم که همچون چهار دهه گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان و خائنین بود.

امام جمعه اصفهان بار دیگر بر ضرورت اتحاد و همبستگی مسئولان مربوطه نهادهای مختلف استانی با محوریت استانداری برای حل مشکلات و معضلات چندگانه استان اصفهان  تاکید کرد و گفت: وحدت رویه و کلام مشترک می تواند باعث فائق شدن بر مشکلات چند ده ساله استان اصفهان باشد.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل مرتبط با پروژه‌های در دست اقدام و اجرا در استان گفت: سال گذشته روی برخی از پروژه‌های استان اصفهان متمرکز شدیم و گزارش آن پیش از این نیز ارائه شد و پیشرفت‌های خوبی نیز در این باره حاصل شد.

وی افزود: پیشرفت طرح‌ها به قدری در خور بوده است که امید داریم در دولت فعلی برخی از پروژه‌ها به سرانجام برسد، ولیکن در مسیر اجرای برخی از آنها مسائلی وجود دارد که ما را نگران می‌‌کند.

استاندار اصفهان با بیان برخی از مسائل مبتلا به پروژه‌های در دست اقدام در استان اصفهان گفت: گزارشی از این دست پروژه ها به رئیس جمهور ارائه شد و رئیس جمهور از این پروژه‌ها بازدید به عمل آورد.

وی نبود ردیف بودجه لازم برای به سرانجام رساندن برخی از پروژه‌ها و زمان‌بر بودن برخی دیگر برای طی مراحل مطالعه و اجرا را بخشی از مشکلات پیش روی استانداری اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: در مسیر اجرا، بعضی از پروژه‌ها مسائل اجتماعی پیدا می‌کنند، یا شرایط جدیدی در کشور ایجاد می‌شود که مانع تکمیل این پروژه‌هاست.

مرتضوی خاطرنشان کرد: دستور رئیس جمهور برای اجرای برخی از پروژه های اصفهان داده شد و با اعضای هیئت دولت نیز رایزنی صورت گرفت، اما تاکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برای  تسریع و توجه به پروژه‌های اصفهان نیز ضرورت دارد و راهگشاست.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • انقلاب به ارتش استقلال و خود باوری بخشید/وحدت نیروهای نظامی
  • اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف
  • عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • حملات ضد صهیونیستی ایران، برای دشمنان بی سابقه بود
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است