Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:08:30 GMT

ترابی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به فولاد بزنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۶۷۴۶

ترابی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به فولاد بزنیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری به فولاد بزنیم.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه خوب و جان‌داری برگزار شد. خدا را شکر که توانستیم خیلی زود به گل برسیم و موقعیت‌های بیشتری هم در نیمه اول داشتیم ولی قسمت نشد که این توپ‌ها تبدیل به گل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.

بیشتر بخوانید:

توقف بازی به دلیل انفجار نارنجک دودزا کالدرون: سید جلال نشان داد نمونه است

وی در پاسخ به این سؤال که پنالتی زدن با توجه به شرایط هفته گذشته برای وی سخت نبود، گفت: نه، خدا کمک کرد و توپ من تبدیل به گل شد. 

ترابی در خصوص اینکه آیا تصمیم داشت پنالتی را چیپ بزند، گفت: نه، آدم یک اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که کارشناسان معتقدند وی هرچه به دروازه نزدیک‌تر بازی کند عملکردش بهتر است، گفت: من هافبک کنار هستم و مربی این را از من می‌خواهد امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر از این ظاهر شوم.

ترابی با اشاره به تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس رخ می‌دهد، گفت:  به نظرم ما فوتبال بدی انجام نمی‌دهیم ولی در خیلی از بازی‌ها بدشانسی می‌آوریم. علی‌الخصوص در بازی‌های رودر رو با تیم‌های بالای جدول خوش‌شانس نبودیم ولی در نیم‌فصل دوم همه این مسائل را جبران می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه کالدرون مدعی شده از این به بعد او پنالتی‌زن است، گفت: من در این زمینه تصمیم‌گیر نیستم و همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فوتبال مهدی ترابی تیم فوتبال پرسپولیس کالدرون فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان