Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@00:18:46 GMT

ردپای ۲ مرد ناشناس در مرگ مرموزِ زن تنها

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۶۹۸۶

ساعت 24- ۱۱ سال از مرگ زن تنها در خانه‌اش گذشته است و پلیس در ماموریتی جدید باید پرده از این جنایت مرموز بردارد.

 ۱۱ سال از مرگ زن تنها در خانه‌اش گذشته است و پلیس در ماموریتی جدید باید پرده از این جنایت مرموز بردارد.

عصر بیست و ششم آبان ۸۷ مرد جوانی با ماموران کلانتری تهرانپارس تماس گرفت و از ناپدید شدن خواهر ناتنی اش به نام الهام خبر داد‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مأموران گفت: خواهر ناتنی ام مدتی پیش از همسرش جدا شد و به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد. من گاهی به او سر می‌زدم. چند روز قبل با او تماس گرفتم، اما پاسخم را نداد. من که نگران او شده بودم امروز مقابل در خانه اش رفتم و زنگ زدم، اما کسی در را باز نکرد. همسایه‌ها می‌گویند دو مرد جوان به خانه خواهر ناتنی ام رفت و آمد داشته اند. من نگران الهام هستم و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد.

به دنبال اظهارات مرد جوان، پلیس مقابل خانه زن تنها رفت و پس از شکستن قفل در با جسد متعفن این زن ۳۳ ساله روبه‌رو شد. شواهد نشان می‌داد مدت زیادی از مرگ مرموز این زن گذشته است. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد، اما کارشناسان پزشکی قانونی به دلیل متلاشی شدن جسد نتوانستند علت تامه مرگ را روشن کنند.

پلیس در گام بعدی از تحقیقات به پرس و جو از همسایه‌ها پرداخت و آن‌ها گفتند دو مرد را دیده بودند که با الهام رفت و آمد داشته اند. با افشای این ماجرا پلیس به ردیابی دو مرد جوان پرداخت، اما هیچ ردی از آن‌ها به دست نیامد.

به این ترتیب با گذشت ۱۱ سال از مرگ مرموز الهام در حالی که گره کور این پرونده باز نشده بود، خانواده وی دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و درخواست کردند تا دیه وی از صندوق بیت المال به آن‌ها پرداخت شود.

برادر الهام به مأموران گفت::۱۱ سال از کشته شدن خواهرم گذشته و هیچ ردی از عامل جنایت به دست نیامده است. خواهرم بیماری نداشت که فوت کند. همه شواهد نشان می‌دهد او به قتل رسیده است. به همین خاطر می‌خواهم تا دیه از بیت المال به ما پرداخت شود.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و، چون پزشکی قانونی علت تامه مرگ را روشن نکرده بود پرونده را به دادسرا برگرداندند تا تحقیقات درباره آن از سر گرفته شود.

روزنامه خراسان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ردپای آبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صرف‌نظر از آموزش، توجه به مسائل علت و معلولی و شیوه درست فکر کردن، یادداشت‌برداری لحظه‌به‌لحظه مجری از درک و دریافت بچه‌ها و شخصیت‌های کارتونی، ذهن بچه‌ها را برای رسیدن به جواب درست قاعده‌مند می‌کرد. در آخر هم استیو روی صندلی نتیجه‌گیری می‌نشست و از کنار هم قرار دادن یافته‌ها پاسخ درست را اعلام می‌کرد.
ردپای آبی (Blue’s Clues) محصول ۲۰۰۲–۱۹۹۶ آمریکا بود. سری جدید این برنامه طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ با حضور یک مجری جدید به نام «جاش» با اجرای «دنووان پتن» ساخته شد. «تریسی پیج جانسون»، «تاد کسلر» و «آنجلا سانتومرو» نیز سازندگان این برنامه هستند.

دیگر خبرها

  • ببینید | ردپای آبی
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان