Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروز رجایی فر از دانشجویان پیرو خط امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اگر دانشجویان زمان حال هم بودند، همان اقدام تسخیر سفارت را انجام می‌دادند، گفت: معتقدم که اگر دانشجویان امروز هم در گذشته حضور داشتند قطعاً همان اقدام را انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: زیرا آن زمان این روحیه را در آنها به وجود آورده بود و الان هم به سبب تغییرات زمانه است که این تفاوت را در روحیه دانشجویان احساس می‌کنیم اما اگر همانطور که تهدیدات زیاد شده است، احساس همبستگی ملی زیاد شود و احساس نیاز برای حمایت و دفاع از کشور افزایش یابد قطعاً بچه‌های امروز کمتر از جوانان دیروز پای کار نیستند.

رجایی‌فر افزود: به طور طبیعی زمانی که فضا امن است و شما احساس تهدید نمی‌کنید تقریباً از نیازهای اولیه عبور کردید و در صدد تامین نیازهای ثانویه برمی‌آیید اما زمانی که آرامش و امنیت شما در تهدید قرار گیرد، شب جای خواب نداشته باشید، گرسنگی را تجریه کنید و چکمه خارجی را در بالای سر سرزمین خود احساس کنید، دیگر تمام قضایا متفاوت خواهد بود و مطمئن باشید که دیگر کسی مطالبه کنسرت نخواهد داشت بلکه در پی این هستند که چگونه می‌توانند از امنیت خود دفاع کنند؛ بنابراین معتقدم یک قسمت از فضایی که شما شاهدید محصول امنیت، آرامش و فراوانی برکت در کشور است.

فعال سیاسی گفت: البته درست است که ما مشکلات زیادی داریم و اصلاً نمی‌خواهم منکر مشکلات در کشور شوم اما باید خود را با کشورهای اطرافمان مقایسه کنم زیرا بالاخره ما در یک منطقه پرآشوبی قرار داریم اما در امنیت به سر می‌بریم و همین باعث شده است تا برخی از اقشار ما به نیازهای بالای خود نگاه کنند. در نتیجه معتقدم که اگر مجدداً تهدیدی متوجه این کشور شود باز هم این مردم به هر طریقی پای دفاع از کشورشان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 13 آبان لانه جاسوسی تسخیر لانه جاسوسی اخبار سیاسی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: تامین خوابگاه یکی از شروط در زمان صدور مجوز جذب دانشجویان بین‌الملل برای دانشگاه‌های متقاضی کشور است.

هاشم داداشپور رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان بین‌الملل گفت: اگر دانشگاهی می‌خواهد در حوزه دانشجویان بین‌الملل فعال شود باید موضوع مربوط به ارائه خدمات خوابگاهی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: اگر دانشگاهی خوابگاه ندارد حتما باید مجموعه‌ای از واحد‌های مسکنوی را بررسی کرده و تحت نظازت خود قرار دهد و آن را به دانشجویان بین‌المللی ارائه دهد.

داداش پور با اشاره به فراهم کردن خوابگاه ازطریق خوابگاه‌های خودگردان و استیجاری گفت: یا دانشگاه خود خدمات خوابگاهی دارد که قطعا باید به دانشجویان بین‌المللی ارائه دهد یا خدمات خوابگاهی ندارد که در این شرایط باید واحد‌های خوابگاهی مناسب را تامین کند که از طریق آن دانشجویان بین‌اللملی که برای تحصیل به کشور ما می‌آیند دچار مشکل در حوزه خدمات رفاهی نباشد.

وی افزود: تامین خوابگاه یکی از شروط در زمان صدور مجوز جذب دانشجویان بین‌الملل برای دانشگاه‌های متقاضی کشور است.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: بخشی از خوابگاه‌های دانشگاه‌های ما استیجاری یا خودگران هستند اگر سیستم جذب دانشجوی بین‌الملل در کشور راه بیفتد خود به خود خوابگا‌های استیجاری یا خودگران رونق ییدا می‌کند؛ مردم خودشان در این حوزه  سرمایه گذاری می‌کنند  و در قبال ارائه خدمات منابع مالی دریافت می‌کنند.

داداش‌‌پور نظارت دانشگاه بر خوابگاه را الزامی دانست و گفت: در عین حال همه خوابگاه‌ها و واحد‌های استیجاری خارج دانشگاه باید زیر نظر دانشگاه مربوطه فعالیت کنند؛ تا بتوانیم ظرفیبت‌هایی را شکل بدهیم که در خدمت دانشجویان و دانشگاه‌ها باشد. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • بازدید 9 هزار گردشگر از غار تاریخی آبی سهولان مهاباد
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم