Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری سمپوزیوم ملی نقاشی آبرنگ ایران در شیراز خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مرامی ظهر یکشنبه در نشستی خبری به تشریح برنامه های این رویداد هنری پرداخت و گفت: از روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه جاری ساعت ۱۰.۳۰ مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم در تالار حافظ آغاز به کار می‌کند سپس نمایشگاه آثار برگزیده این سمپوزیوم ساعت ۱۲ در نگارخانه وصال گشایش می یابد همچنین در این روز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ کارگاه آرمان یعقوب پور در آرامگاه حافظ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ادامه برنامه‌های سمپوزیوم ملی نقاشی آبرنگی ایران، روز جمعه ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در نگارخانه وصال یک کارگاه تخصصی نقاشی آبرنگ توسط استاد احمد مقدسی برگزار می شود، سپس اهدای جوایز برگزیده توسط استادان گروه رنگ آب از ساعت ۱۹ تا ۲۰ برگزار خواهد شد. به گفته مرامی، روز شنبه ۱۸ آبان ماه در ادامه برنامه های این رویداد هنری کشوری، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در نگارخانه وصال مروری بر تاریخچه نقاشی آبرنگ ایران و چشم انداز آن در هنر معاصر با حضور محمود سمندریان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم جلسه پرسش و پاسخ با حضور اساتید نقاشی آبرنگ متشکل از بهمن نیکو، احمد مقدسی، محمد علی یزدچی، شهریار وثوق، علی گلباز، مرتضی تکلو، عدنان مصلایی و مرجان مدرسی برگزار می شود برچسب ها: شیراز ، سمپوزیوم ملی نقاشی ، بهروز مرامی

منبع: خرداد

کلیدواژه: شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فردا چهار شنبه، پنجم اردیبهشت، پانزدهم شوال و هفدهم آوریل است.
هنگام اذان صبح در شیراز ساعت ۴ و ۱ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۲۴ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه
اذان مغرب ۱۸ و ۵۰ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب شیراز هم ۲۳ و ۱۶ دقیقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد