Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، ستاد فرماندهی نیرو‌های تروریستی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام از رزمایش دریایی مشترک با عربستان سعودی خبر داد.

در این رزمایش هواپیما‌های اف ۱۵ عربستان سعودی، بمب افکن‌های بی ۵۲ آمریکا را در پرواز‌های آموزشی همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال روزنامه دیلی اکسپرس در گزارشی نوشت حمله پهپادی نیرو‌های یمنی به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان، خسارتی ۵۰۰ میلیارد پوندی به این کشور وارد کرده است. (بیشتر بخوانید)

این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی به رهبری عربستان در جنگی نابرابر و با استفاده از سلاح‌های غربی مردم مظلوم یمن را قتل عام می‌‎کند.

پایگاه اینترنتی سی‌ان‌ان در مطلبی به کاهش سرمایه‌گذاری‌های خارجی در عربستان به علت نقض حقوق بشر در این کشور پرداخت و نوشت احتمالا ریاض با مشکلات مالی مواجه می‌شود. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیما تسلیحات نظامی عربستان آمریکا یمن محور مقاومت اقتصاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی

ارتش و تفنگداران دریایی کره جنوبی در میان تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره، در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش برگزار کردند.

به گزارش مشرق، بیش از ۴۰۰ سرباز از ارتش و لشکر دوم تفنگداران دریایی کره جنوبی در رزمایشی شرکت کردند که در نزدیکی مرز کره شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، هدف این رزمایش «بهبود عملیات مشترک» توسط ارتش و تفنگداران دریایی این کشور و «افزایش قدرت بازدارندگی در برابر تهدید کره‌ شمالی» بود.

در اوایل ماه میلادی جاری هم در پی یک آزمایش موشکی در کره شمالی، رزمایشی سه‌جانبه توسط آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برگزار شد که در آن از بمب‌افکن‌های استراتژیک «بی-۵۲» استفاده شد.

کره شمالی در سوم آوریل از پرتاب موفقیت‌آمیز موشک «هواسونگفو-۱۶بی» خبر داد؛ یک موشک بالستیک میان‌برد جدید با سوخت جامد که به یک کلاهک مافوق‌صوت جدید مسلح است. با برگزاری تمرینات نظامی منظم و متقابل توسط دو کره، واشنگتن، سئول و توکیو علیه پیونگ‌یانگ صف‌آرایی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه