Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@22:13:43 GMT

کشف65 میلیارد ریال طلای مسروقه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۷۸۱۴

کشف65 میلیارد ریال طلای مسروقه

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ باند سرقت طلاجات منزل منهدم و ۶۵ میلیارد ریال طلای مسروقه در استان کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار خلیل واعظی در توضیح جزئیات این خبر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ باند سازمان یافته سرقت طلاجات منزل شناسایی و متلاشی شده و ۹۰ نفر سارق دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رابطه ۸۴ نفر مالخر شناسایی و دستگیر شده اند، اظهار کرد: درصد کشفیات سرقت طلاجات در استان نسبت به وقوع آن ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی افزود: حدود ۲۰۰ فقره سرقت طلاجات به ارزش ۶۵ میلیارد ریال کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از عزم جدی و برنامه منسجم پلیس در برخورد با این نوع سرقت و سارقان خبر داد و تاکید کرد: شهروندان طلاجات خود را در منزل نگه ندارند و آن را به صندوق امانات بانک بسپارند.

سردار واعظی تصریح کرد: شهروندانی که طلا و زیورآلات در خانه دارند در روزهای آخر هفته خانه را خالی نگذارند و در صورت امکان با نصب دوربین های امنیتی ضریب حفاظتی منزل خود را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه در صورت ضرورت نگهداری طلاجات در منزل از جاسازی و نگهداری آن در اتاق خواب خودداری شود، گفت: طلا و زیورآلات خود را در منزل در جاهایی قرار دهید که به سادگی قابل دسترسی نباشند.

 

بیشتر بخوانید: اقدام نامشروع دختر و پسر در غرب تهران دزدان دریایی در آب‌های جزیره کیش دستگیر شدند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر پلیس آگاهی دوربین سرقت شناسایی و دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد