Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@17:49:51 GMT

زمان بازگشت فرنگی کاران امید به ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۷۸۲۴

رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال (امیدها) قهرمانی جهان روز‌های ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه در شهر بوداپست برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۳ مدال طلای میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۶۳، ۷۲ و ۱۳۰ کیلوگرم و ۳ مدال برنز مهدی محسن نژاد، سجاد ایمن طلب و محمدهادی ساروی در اوزان ۶۰، ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم و کسب ۱۲۲ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های گرجستان و روسیه نیز با کسب ۱۲۱ و ۱۱۸ امتیاز پس از تیم ایران به عنوان‌های دوم و سوم رسیدند.

اخبار ورزشی- اعضای تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال (امید) کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات، ساعت ۵:۳۰ صبح فردا (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز می‌گردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایران تیم ملی کشتی فرنگی کشتی فرنگی گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف آزادکاران که همزمان با ایام نوروز اردوی خود را در تهران و کمپ تیم های ملی برپا کرده اند، فرنگی کاران با نظر حسن رنگرز راهی شهرستان نور در استان مازندران شدند و این روزها تمرینات خود را در این منطقه پیگیری می کنند.

اما از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خبر می رسد محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو و یکی از امیدهای اصلی کشتی ایران برای المپیک 2024 پاریس، در جریان اردو دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده است. 

گرایی برای پیگیری درمان خود اردوی تیم ملی را ترک کرده و راهی تهران شده تا معاینات دقیق تر روی پای او انجام شود.

البته حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اظهارنظری اعلام کرده مصدومیت گرایی خیلی جدی نیست و او با چند جلسه فیزیوتراپی می تواند به تمرینات بازگردد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد