Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@04:28:57 GMT

«مطرب» بالاخره روی پرده می رود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۷۸۷۵

«مطرب» بالاخره روی پرده می رود

اکران فیلم «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی از چهارشنبه، ۱۵ آبان‌ماه، آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ طبق پیگیری‌ها از پخش‌کننده فیلم (فیلمیران)، این فیلم که قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته، هشتم آبان‌ماه، اکران خود را آغاز کند، با برطرف شدن مشکلاتش، از چهارشنبه این هفته، ۱۵ آبان، و پس از اذان مغرب، اکرانش را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششم آبان‌ماه روابط عمومی پخش فیلمیران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «اکران این فیلم به دلایل فنی یک هفته به تعویق افتاد و ان‌شاءالله با برطرف شدن مشکلات فنی اکران آن آغاز خواهد شد.»

مطرب یک کمدی اجتماعی است که به چند دهه از زندگی خواننده‌ای می‌پردازد که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می‌کند.

در «مطرب» پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و محسن کیایی به ایفای نقش می‌پردازند. مصطفی کیایی نویسنده فیلم‌نامه، حسین جلیلی مدیر فیلمبرداری، مهدی موسوی طراح صحنه و لباس، عباس عباسی طراح گریم، امیرنوبخت صدابردار، سجاد رحیمی مدیر تولید و محمد ابراهیمی مدیر تدارکات این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اولین تیزر رسمی «مطرب» را ببینید «مطرب» به سینما‌ها می‌آید

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی کمدی الناز شاکردوست مهران احمدی مصطفی کیایی مطرب فیلمیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی

«پسر و مرغ ماهی خوار»، انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینما‌های چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

به گزارش مهر، فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش‌ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

دیگر خبرها

  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه