Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@19:00:46 GMT

تیپ دهه شصتی امیر جدیدی در «لتیان»/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۸۰۶۶

امیر جدیدی چهره معروف سینما ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، توضیحاتی را درباره فیلم سینمایی لتیان داد:

اخبار چهره ها - جواد مطوری جلوه‌های ویژه «لتیان» را می‌سازد.

در حالی که «لتیان» این روز‌ها مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد، جواد مطوری به عنوان سازنده جلوه‌های ویژه این فیلم انتخاب شد.

«لتیان» به کارگردانی علی تیموری، تهیه کنندگی مجید مطلبی و با فیلمنامه‌ای از اکتای براهنی و آناهیتا تیموریان که پیش از این مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر گذاشته بود، قرار است به زودی مراحل ساخت جلوه‌های ویژه‌اش توسط جواد مطوری آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطوری سال گذشته برای «مسخره باز» سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های بصری را دریافت کرد و همچنین برای «سرخ پوست» تندیس بهترین جلوه‌های ویژه را از بیست و یکمین جشن سینمای ایران کسب کرد.

در فیلم پربازیگر «لتیان»، امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر، امین طاهری بازی می‌کنند.

اولین نمایش «لتیان» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

عکس: محمد بدرلو

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پریناز ایزدیار امیر جدیدی سارا بهرامی فیلم لتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه

فروش ویژه تمامی ارقام نهال گردو سردسیری و گرمسیری در کرج با مجوز جهاد کشاورزی و گارانتی اصالت به همراه قرنطینه استانی و ارسال یک روزه آغاز شده است. نهالستان نوین گردو با چندین شعبه فعال در کرج و تهران با 35 سال سابقه در تولید انواع نهال میوه ریشه ای و گلدانی توانسته در تولید بهترین نهال گردو پیوندی، کشت بافت، اصلاح شده و زودبارده موفق شود.

در این مطلب از نوین گردو به معرفی تمامی ارقام نهال گردو گلدانی با بازدهی تجاری و بالا و مزیت کاشت آن نسبت به ارقام ریشه ای می پردازیم.

نهال گردو ریشه ای بهتر است یا گلدانی؟

نهال گردو ریشه ای و گلدانی هر دو دارای بازدهی تجاری و مطلوبی هستند اما رقم گلدانی دارای مزیت هایی نسبت به ریشه ای است که در ادامه به آنها می پردازیم:

نهال گردو گلدانی 2 سال زودتر از رقم ریشه ای به باردهی می رسد. نهال گردو گلدانی مقاومت بالاتری به بیماری و آفات نسبت به ارقام ریشه ای دارد. گردو ریشه ای ممکن است دچار خشکی شود اما این احتمال در گردو گلدانی صفر است. نهال گردو گلدانی باردهی تجاری و مطلوبی را به همراه دارد. بهترین نهال گردو گلدانی کدام است؟

در میان تمامی ارقام نهال گردو موجود در بازار، بهترین نهال گردوهای گلدانی با بازدهی بالا و تجاری می توان به ارقام زیر اشاره داشت:

نهال گردو فرنور گلدانی

از بهترین رقم نهال گردو مقاوم به سرما که در شرایط آب و هوایی سردسیر بازدهی مطلوبی دارد، نهال گردو فرنور گلدانی است. این نهال زودبارده بوده و در شرایط ایدئال بازدهی تجاری مطلوبی دارد. فرنور گلدانی مناسب مناطق نیمه سردسیر و سردسیر است و رقم ریشه ای آن در ارتفاعات بالا از 1500 تا 3000 متر رشد می کند و به بازدهی می رسد. این نهال گزینه مناسب مناطق کوهستانی است.

نهال گردو چندلر گلدانی

از اولین و محبوب ترین رقم نهال گردو زودبارده که در میان تمامی ارقام نهال گردو پیوندی از باردهی و کیفیت حرف اول را می زند، نهال گردو چندلر گلدانی است. این نهال زودبارده بوده و در شرایط ایدئال باردهی تجاری دارد. از سال اول باردهی را آغاز می کند و می توان آن را در ارتفاعات بالا از 500 تا 1500 متر از سطح دریا کاشت.

درباره مزایا و معایب درخت گردو چندلر بدانید. نهال گردو زنوتیپ برتر گلدانی

از نهال های معروف و تضمینی در باردهی و کیفیت که محصولات درشت و بی نظیری را به بار می آورد، نهال گردو ژنوتیپ برتر گلدانی است. این نهال زودبارده بوده و در شرایط مطلوب باردهی حدود 12 تن دارد. گردو ژنوتیپ گلدانی را می توان در ارتفاعات بالا و در مناطق سردسیر و نیمه سردسیر کاشت.

بهترین نهال گردو ریشه ای کدام است؟

از بهترین رقم نهال گردو ریشه ای می توان به سه نهال گردو چندلر، فرنور، خوشه ای، اسرائیلی و ژنوتیپ برتر اشاره داشت.

زمان کاشت نهال گردو گلدانی چه زمانی است؟

کاشت نهال گردو ریشه ای باید در فصل زمستان یا پاییز و زمانی که ریشه ها در خواب هستند، اتفاق بیفتد اما نهال گردو گلدانی را می توان در هر فصل و زمانی کاشت.

شرایط اقلیمی کاشت نهال گردو گلدانی

از بهترین خصوصیات گردو گلدانی این است که هیچ محدودیت کاشتی نداشته و در همه اقلیم می تواند مورد کاشت قرار بگیرد.

خرید نهال گردو گلدانی از نهالستان نوین گردو در کرج

نهال گردو گلدانی با باردهی تجاری بالا و عدم خطای ریسک خشک شدن جزء بهترین نهال‌های گردو برای سرمایه گذاری تجاری است. نهالستان نوین گردو با متخصصین و مهندسین کشاورزی توانسته بهترین رقم نهال گردو ریشه ای و گلدانی را با باردهی تضمینی تولید و روانه بازار کند. مشتریان و باغداران عزیز می توانند هر رقم نهال گردو پیوندی و اصلاح شده را بدون واسطه و با قیمت مناسب با مجوز جهاد کشاورزی با حذف واسطه ها به همراه شناسه معتبر و گارانتی اصالت خریداری کنند.

منبع خبر: نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت: gerdo.pro

شماره تماس و ثبت سفارش در تمامی پیام رسان‌ها: 09121243597

آدرس نهالستان: کرج (جهت دریافت آدرس دقیق به شماره بالا پیامک بزنید)

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898537

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • عکس زیرخاکی از مسعود روشن‌پژوه مجری محبوب دهه شصتی‌ها
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • فروش ویژه 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان 12 تنی با مجوز جهاد کشاورزی از کرج