Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - روح‌الله سیف‌اللهی که در بازی مقابل پرسپولیس توپ به دستش برخورد کرد و به تیم حریف پنالتی داد گفت: در آن صحنه می‌خواستم توپ را کنترل کنم که توپ از روی پایم پرید و به دستم خورد. در آن لحظه نمی‌توانستم کاری کنم.

روح‌الله سیف‌اللهی که در بازی مقابل پرسپولیس توپ به دستش برخورد کرد و به تیم حریف پنالتی داد گفت: در آن صحنه می‌خواستم توپ را کنترل کنم که توپ از روی پایم پرید و به دستم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن لحظه نمی‌توانستم کاری کنم.

وی درباره اینکه آیا برخورد توپ به دست او به لحاظ قوانین داوری پنالتی بوده یا نه، اظهار داشت: من کارشناس نیستم که بتوانم درباره پنالتی بودن یا نبودن آن صحبت کنم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص عملکرد تیمش در بازی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ما خوب بود و در نیمه دوم خوب بازی کردیم، اما متأسفانه پرسپولیس برنده شد.

سیف‌اللهی در این باره که پس از مرتکب شدن خطای پنالتی در دقیقه پنجم مسابقه روحیه خود را از دست داده بود و با اعتماد به نفس پایین در زمین مسابقه بازی می‌کرد گفت: طبیعی است که بازیکن ناراحت می‌شود. عملکرد تیم خوب بود و من از همه بازیکنان عذرخواهی می‌کنم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز رای کمیته انضباطی دانیال اسماعلی فر بازیکن پرسپولیس اعلام شد و این بازیکن به دلیل رفتار زشتی که بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان نشان داده به یک جلسه محرومیت در لیگ برتر محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای اعتراض کند زیرا اعتقاد دارند محرومیت از بازی رسمی است و چرا عنوان لیگ برتر ذکر شده است.

با این حکم اسماعیلی فر در بازی با سپاهان نمی تواند به میدان برود اما در جام حذفی روز جمعه مقابل آلومینیوم بازی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است