Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پر شور تر از سال های گذشته بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مردم با حضور پر شور خود بار دیگر وحدت و همدلی خود را به جهانیان اثبات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان موجب شکست توطئه های دشمن شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه حفظ اموال دولتی در استان از مهمترین وظایف مدیران به شمار می رود، بیان کرد: مدیران با برنامه ریزی مناسب در مسیر حفظ اموال و اماکن دولتی گام بردارند.

وی ادامه داد: بومی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش متناسب با شرایط استان ضروری است و این امر مورد توجه مسئولان اموزش و پرورش استان قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: سیزده آبان ماه روز استکبار ستیزی است و تنها روز دانش آموز نیست زیرا استکبار ستیزی به تمام اقشار مرتبط است و همگان برای مقابله با استکبار اقدام کردند.

فرحناز قائدامینی با بیان اینکه تسخیر لاله جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ یک کار ارزنده بود که رکن اصلی است و دیدگاه انقلاب ایران را به دنیا شناساند، تصریح کرد: ایران هرگز در مقابل توطئه ها ساکت نمی ماند.

قائدامینی ضمن تبریک روز دانش آموز، بیان کرد: امسال زنگ استبار ستیزی در تمامی مدارس استان نواخته و برنامه های این روز اجرا  شد.

وی گفت: امید است برنامه های فرهنگی استکبار ستیزی بتواند آرمان های انقلاب را به نحو صحیح به دانش آموزان انتقال دهد.

کد خبر 4763946

منبع: مهر

کلیدواژه: اقبال عباسی استانداری چهارمحال و بختیاری شهرکرد یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام بارش باران گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد بیرجند قزوین شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در ادامه حمایت‌های مردمی در کشورهای مختلف جهان از فلسطین و مردم غزه، هزاران نفر از مردم یونان برای اعتراض به حمایت‌های نظامی و سیاسی آمریکا، ناتو و اروپا از رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، به خیابان‌ها آمدند خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند.

معترضان در نزدیکی وزارت دفاع یونان در آتن تجمع کردند.


کد خبر 6084951

دیگر خبرها

  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی