Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:25:11 GMT

اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به کرمان می آیند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۸۱۹۲

اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به کرمان می آیند

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون فعالی دوشنبه شب در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان با اشاره به اینکه فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در آیند نزدیک وارد کرمان می شوند که با فعالان اقتصادی استان هم دیدار خواهند داشت، اظهار کرد: تلاش داریم به هر شکل ممکن بتوانیم ظرفیت های گردشگری استان را معرفی کنیم لذا در همین راستا باید از همه ظرفیت ها در کشور استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ورود این فراکسیون به صورت گروهی برای اولین بار در استان اتفاق می افتد، اظهار داشت: تبدیل شدن فراکسیون گردشگری به کمیسیون یکی از مباحثی است که در حال پیگیری است.

فعالی با بیان این مطلب که وزیر میراث فرهنگی بسیار نظر مثبتی در خصوص استان کرمان دارد که همه اینها می تواند اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند، ادامه داد: صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، فرودگاه، میراث فرهنگی، جامعه هتل داران، اتاق بازرگانی، خانه مطبوعات به عنوان کمیته برای برنامه ریزی حضور فراکسیون گردشگری در استان معرفی می شوند.

وی با اشاره به ظرفیت سازی محیط استان کرمان، افزود: باید ظرفیت بافت تاریخی استان را بالا ببریم و برای این امر باید پروژه ها تعریف بشود و بخش دیگر بازاریابی و تبلیغات است که متأسفانه در این زمینه کم کاری شده است و منابع مالی کافی در این زمینه اختصاص داده نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه جزو استان های هدف گردشگری در کشور نیستیم لذا در این زمینه باید تلاش همه جانبه ای در استان انجام بدهیم، اظهار کرد: باید شرایط برای سرمایه گذار بخش گردشگری تسهیل شود تا موجب رونق هرچه بیشتر گردشگری در استان شود.

وی ادامه داد: میانگین اشغال هتل هایمان در استان الان ۳۵ درصد است که امید داریم در سال آینده به ۴۵ درصد افزایش پیدا کند.

کد خبر 4763951

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گردشگری یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام بارش باران گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد بیرجند قزوین شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شاهرخی، ظهر سه شنبه در بازدید آن دری ژیلتسوف، سرکنسول کشور روسیه از باغ شاهزاده ماهان کرمان گفت: ما این آمادگی را داریم که به شبکه‌های تلویزیونی روسیه از مناطق گردشگری کرمان محتوا ارائه کنیم تا این استان را به مردم کشور روسیه معرفی نمایند.

وی افزود: فعالین اقتصادی استان کرمان دوست دارند در رابطه با کشور روسیه فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری برای ۲۸ کشور لغو روادید شده است که یکی از این کشورها، روسیه می‌باشد افزود: لغو روادید گردشگری گروهی بین دو کشور به طور متفاوت لغو شده و این یکی از نکاتی است که می‌تواند پایه اصلی تعامل ما با روسیه در استان کرمان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به لغو روادید دوطرفه و استقبالی که در واقع از طرف مردم دو کشور ایران و روسیه انجام می‌شود، سرکنسول و وزارت امو خارجه روسیه این تلاش را انجام دهند که رفت و آمد تسهیل و مردم روسیه به کرمان بیایند.

کد خبر 6079979

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند
  • پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه