Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم از برگزاری مرحله استانی نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجتبی وزین افضل اظهار داشت: مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی هماهنگ با سراسر کشور طی چهار روز در تأسیسات معصومیه، شکوهیه و آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان از شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی قم در این دوره از مسابقات در چهار محور تعمیرات خطوط لوله آب، نصب انشعابات آب، آزمایشات فیزیک و شیمیایی و عیب‌یابی مدارهای فرمان در تابلو برق با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: در مسابقات عیب‌یابی تابلو برق تیم تعمیرات تأسیسات برق آبفار قم، در مسابقات تعمیر لوله تیم سراب مهر ۲ و  در مسابقات نصب انشعاب آب تیم میراب سرچشمه کوثر ۱ عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

وی بازآموزی و ارتقا سطح فنی و مهارتی عوامل بهره‌بردار را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد و گفت: با توجه به ارائه خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی همکاران بهره‌بردار ما باید آمادگی فنی لازم را با هرگونه حادثه احتمالی داشته باشند.

وزین افضل با بیان اینکه برگزاری مسابقات فنی و مهارتی به نوعی تمرین و به‌روزرسانی مهارت‌های تکنیسین‌ها است، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در کنار افزایش سطح علمی کارشناسان و تکنسین‌های بهره‌بردار، دوره‌های آموزش‌های عملی و کارگاهی را برای ارتقا مهارت‌های فنی آن‌ها به منظور بهبود خدمات‌رسانی برگزار کنیم.

 

بیشتر بخوانید: صرفه‌جویی 10 میلیاردی آبفای قم با اجرای نظام پیشنهادها آب قم شور می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استان قم شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار گفت: با هدف کاهش هدررفت آب، شناسایی آب‌های بدون درآمد و شناسایی دقیق مصرف آب، در سال گذشته بیش از ۵ هزار کنتور خراب و فرسوده تعویض شده است.

وی، افزود: برای تعویض کنتور هیچ وجهی از مشترکان دریافت نمی‌شود و مشارکت مردم در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: در صورت سهل انگاری مشترک در نگهداری از کنتور و احتمال خسارت به کنتور از قبیل یخ زدگی، شکستگی و…. هزینه تعویض از مشترک دریافت می‌شود.

علمدار با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار کنتور فرسوده در استان وجود دارد، ادامه داد: هزینه ریالی تعویض کنتور‌های خراب در سال گذشته بیش از هشتاد میلیارد ریال بوده که از سوی این شرکت تامین شده است.

وی، کنتور‌های فرسوده مشترکان آب را یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد دانست و گفت: عمر کنتور‌های مشترکان، حداکثر هشت سال است که معمولا به علت محدودیت‌های مالی، شرکت‌های آب و فاضلاب قادر به تعویض تمامی کنتور‌های فرسوده نیستند.
نقش کنتور‌های فرسوده در هدررفت ظاهری آب در بسیاری از موارد از نقش کنتور‌های خراب بیشتر است، زیرا برای مشترکین دارای کنتور خراب، بر اساس میانگین مصرف دوره‌های مشابه قبل قبض صادر می‌شود در حالیکه برای کنتور‌های فرسوده، اعداد قرائت شده، معیار صدور قبض است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای درخواست تعویض کنتور و کلیه خدمات از طریق سامانه ۱۲۲، درگاه اینترنتی ساحل به آدرس eg.abfayazd.it و یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • موزه تخصصی ایلخانی کشور در مراغه میزبان ۴ هزار گردشگر
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • فعالیت ۱۳۰ هزار بهره‌بردار حوزه کشاورزی در کردستان
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد