Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایالات متحده در امور ایران و رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا، مدعی شد راه‌اندازی سانتریفیوژهای جدید ایران گامی اشتباه است.

هوک در مصاحبه با شبکه «الجزیره» به تکرار ادعاهای بی‌اساس و همیشگی علیه جمهوری اسلامی پرداخته و گفت: «ایران از تصمیمات هسته‌ای خود برای ترساندن کشورهای اروپایی استفاده می‌کند و ما به این کار باج‌گیری هسته‌ای می‌گوییم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: «اقدام (روز دوشنبه) ایران در راه‌اندازی سانتریفیوژهای جدید و پیچیده، گامی در مسیر اشتباه بود».

در حالی که طی هفته‌های اخیر مقامات آمریکایی ایران را به کمک کردن به مقاومت یمن جهت عملیات پهپادی علیه تاسیسات نفتی عربستان سعودی متهم می‌کردند، هوک اما مدعی شد: «حوثی‌ها مسیر خود را از ایرانی‌ها جدا کرده‌اند و نشان داده‌اند از رژیم ایران فاصله دارند».

رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: «ما خواستار پایان یافتن جنگ در یمن هستیم، ولی بزرگترین مانع رژیم ایران و نواب آن هستند».

وی همچنین در اظهاراتی توهین‌آمیز ادعا کرد: «ژنرال قاسم سلیمانی باید در تهران باشد، نه در بغداد».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی گفت: کشورهای اروپایی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی انجام ندادند صحبت از اقدام تحریمی علیه دولتی می کنند که جز در چارچوب قوانین بین المللی و برای ایجاد بازدارندگی در برابر یک رژیم متجاوز انجام نداده است. اگر اتحادیه اروپا چنین اقدامی انجام دهند یک اقدام غیرقانونی و در تاریخ اتحادیه اروپا به عنوان یک اقدام شرم آور به ثبت خواهد رسید.

اگر کشوری واقعا پایبند چنین تحریم هایی از سوی آمریکا یا اتحادیه اروپا می کند در تاریخ یک شرمندگی به نام خود به ثبت خواهد رساند.

کد خبر 846344 برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه تحریم رژيم صهيونيستى سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست/ به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی می‌کند
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد