Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:56:14 GMT

حضور ماندگار مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۸۶۲۲

حضور ماندگار مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش پرشور مردم ولایتمدار و استکبارستیز استان در مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

«بـســم الله الـرحـمـن الـرحـیـم
امروز غریو‌های کوبنده و فریاد‌های رسای «مرگ بر آمریکا»، در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان، نشان خشم مقدس و انقلابی تعطیل ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و «نه» بزرگی به آمریکای دشمن شماره یک بشریت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم تظاهرات سراسری و ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان امسال که در بیش از ۲۴۳ نقطه استان شکل گرفت، شاهد حضور وحدت بخش و پرشور و دشمن شکن مردم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، طلاب علوم دینی و اساتید حوزه‌های علمیه و همه و همه بودیم که خود نمایش بخشی از اقتدار و عزت و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت شناسی و لحظه شناسی، بصیرت و آگاهی بالای مردم در موضوع، استکبار ستیزی، دشمن شناسی و شناسایی روش‌های نفوذ و دشمنی استکبار بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان؛ ضمن تشکر مجدد از مردم فهیم و لحظه شناس استان، از نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، تمامی مسئولان، ائمه محترم جمعه و جماعات، عوامل اجرایی و دست اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان، مسئولین کارگروه‌های تخصصی و کمیته‌های زیرمجموعه آن ها، اصحاب محترم رسانه، فعالین فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، جراید، مطبـوعات و خبـرگزاری‌ها به ویژه صدا و سیمای استان که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان مردم قدرشناس استان، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید و به پاس این حضور ماندگار مردمی و تاریخی، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهۀ خضوع و تواضع می‌ساید.»

انتهای پیام/ف

قدردانی به پاس خلق حماسه‌ای عظیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها

در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها