Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه دوشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران ضمن قدردانی و تشکر از حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانه مردم شریف به ویژه جوانان و نوجوانان غیور، همیشه در صحنه و ظلم ستیز استان تهران در تظاهرات باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: فریادهای رسای مرگ بر آمریکای شما مردم انقلابی در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان سال ۹۸ ، نشان حمایت از مردم مظلوم عالم و نشان خشم انقلابی و تعطیل ناپذیر ملت ایران از استکبار جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در یوم الله ۱۳ آبان در کران تا کران آسمان ایران و استان تهران ندای «هیهات منا الذله» طنین انداز شد که خود نشانی از شکست تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و نماد قدرت نرم و وحدت کلمه ملت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

 

رییس ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران یادآور شد: راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان امسال ، حماسه‌ای کم‌نظیر از عزم دینی و غیرت ملی ملتی استوار است که در پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی، اندیشه مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و خون پاک شهدای اسلام تا پای جان ایستاده است تا اقتدار انقلاب اسلامی ایران در سایه مقتدای عظیم‌الشان آزادگان جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) به منصه ظهور جهانیان برسد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه و عاشقانه اقشار مختلف مردم خصوصا خانواده معظم شهدا، روحانیت ، اصحاب رسانه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان غیور در راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان ، از حضور و همکاری صمیمانه مسئولین سازمان ها ، نهادها و ارگان های استان تهران که با حماسه پرشور و حضور گسترده  ، وحدت آگاهانه خود را به دنیا نمایش دادند ، قدردانی و تشکر می نمایم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان روز 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی پیام تقدیر و تشکر راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رییس دفتر حماس گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت

به گزارش مشرق از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیات همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم فلسطین، گفت: ان‌شالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست تامین‌ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح‌کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

سرلشکر باقری گفت: ما این عملیات را به دلیل ویژگی‌های اطلاعاتی ضربه غافلگیر کننده به دشمن در حداقل زمان را یک عملیات بی‌نظیر و استثنایی و موفق می‌دانیم و به خاطر داشتن چنین طراحان و رزمندگان شهادت طلبی به شما تبریک عرض می‌کنیم و ان‌شالله با تدابیر جنابعالی و دیگر دوستان شکست رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد.

وی گفت: اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند، به‌طور قطع تا الان این فروپاشی اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان، کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشارهای وارد شده، خاطرنشان کرد: مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهندو به یاری خدا و با حمایت‌هایی که باید از این مردم بشود شیرینی پیروزی را بتوانیم در آینده نزدیک ببینیم.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن اظهار خوشحالی و خرسندی در خصوص دیدارهای انجام شده با فرماندهان نظامی ایران، گفت: برگزاری این جلسه یکی از دلایل اصلی توجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فلسطین است.

وی افزود: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته های مردم فلسطین توجهی نشود، اما به لطف الهی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف دل مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

رییس دفتر حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیروهای مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی ما روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد، ادامه‌داد: تلاش‌های شهید سردار سلیمانی درباره شنیده شدن فریاد مظلومان جهان و سرکوبی قدرت های ستمکار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست.

اسماعیل هنیه در پایان از توجهات رهبر معظم انقلاب، مسوولان جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای مسلح ارتش و سپاه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت از مردم فلسطین با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس
  • تحقق شعار سال موجب رشد و تعالی کشور می‌شود/ راهپیمایی روز قدس پرشور برگزار شود
  • آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته