Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سید محمود رضوی و مجید حسینی دو چهره نزدیک به محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران در فضای مجازی با هم به تندی درگیر شده و یکدیگر را به نفاق و نان به نرخ روز خوری متهم کردند.

سید محمود رضوی در توئیتر با هشتگ  نفاق نوشت: «یکی از این آفتاب پرست‌های سیاسی که این روزها عدالت‌خوار شده و در مورد مدارس غیرانتفاعی هم افاضات میکنه را کامل می‌شناسم، حتی بهتر از خودش، نمی‌خوام همه چیزشو بگم، اما فقط اینو بگم که این عدالتخوار عزیز که به مدارس غیرانتفاعی فحش میده، پسر خودش در مدرسه غیرانتفاعی درس میخونه! نفاق».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی هم در استوری اینستاگرام خود با هشتگ لیبرال_ریش_دار و نان_به_ریش_خور نوشت: «یکی از زالو صفت‌های سیاسی که بدون سواد و هنر و ذره‌ای استعداد سال‌هاست تبدیل به تهیه‌ کننده‌ی پروژه‌های عظیم سینمایی شده، و من از خودش هم بهتر می‌شناسمش؛ این روزها با ریش نیم متری، مواضع حسام الدین آشنا و عارف و حجاریان را در مورد مدارس غیرانتفاعی و خصوصی سازی می‌گیرد؛ متعجبم روزی بود که دو شاد را از سه شاد تشخیص نمی‌داد، ملت را در شهرستان کتک می‌زد. جل الخالق. لیبرال_ریش_دار نان_به_ریش_خور»

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نقاشی چهره شهید محمد منتظر قائم در برنامه زنگ استکبارستیزی از سوی دانش آموز طبسی در مدرسه شیبانی طبسی ترسیم شد.  

شهید محمد منتظر قائم سوم اسفند ۱۳۲۷، در شهرستان فردوس به دنیا آمد، شهید محمد منتظر قائم؛ تنها شهید واقعه ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در طبس است.

وی اولین فرمانده سپاه پاسداران یزد و مسئول بنیان‌گذاری و تشکیل سپاه یزد شد.  

شهید منتظر قائم پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ در حالی که برای بررسی وضعیت این حادثه به منطقه اعزام شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر وی را در گلزار شهدای خلدبرین شهرستان یزد به خاک سپردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • دلار حواله به ۴۱ هزار تومان نزدیک شد
  • افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی