Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:15:42 GMT

مراسم ارتحال علامه عاملی در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۹۳۹۱

مراسم ارتحال علامه عاملی در قم برگزار شد

مراسم هفتمین روز ارتحال آیت‌الله سید جعفر مرتضی عاملی از علمای برجسته لبنان با حضور مراجع تقلید، علما و فضلای حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم هفتمین روز ارتحال آیت‌الله سید جعفر مرتضی عاملی از علمای برجسته لبنان با حضور مراجع تقلید، علما و فضلای حوزه‌های علمیه در مسجد اعظم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام‌ جمعه تهران، حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری منفرد استاد حوزه علمیه در این مراسم سخنرانی کرد.

علامه عاملی به‌تمام‌معنا انقلابی و عاشق ایران و رهبری بودمراسم ارتحال علامه عاملی در قم برگزار شدعلامه عاملی عمر خود را برای تحقیق در تاریخ و سیره اهل‌بیت(ع) سپری کرد

به گزارش تسنیم، مرحوم علامه سید جعفر مرتضی از علمای برجسته لبنانی بود که 4 آبان ماه در بیمارستانی در بیروت دار فانی را وداع گفت و در لبنان تشییع و به خاک سپرده شد.

وی به‌مدت 25 سال ساکن شهر مقدس قم بود و تألیفات بسیاری در تاریخ و سیره پیامبر اسلام(ص) داشت که که دو کتاب گرانقدر مَأساةُ الزّهراء(ع) و الصحیح من سیرة النبی الاعظم(ص) از ایشان به‌یادگار مانده است.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود