Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@06:56:54 GMT

درگذشت دوبلور خوش صدای ایرانی در سن 58 سالگی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۹۵۵۰

علی همت مومیوند دوبلور باسابقه ضمن تأیید خبر درگذشت بیژن علیمحمدی، عنوان کرد: متاسفانه بیژن علیمحمدی دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون امروز صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت.

اخبار چهره ها - وی افزود: علیمحمدی حدود دو هفته به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری بود و امروز ۱۴ آبان در بیمارستان امام خمینی(ره) درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیمحمدی متولد سال ۴۰ از جمله گویندگانی بود که در دهه ۶۰ وارد واحد دوبلاژ صدا و سیما شد و تحت آموزش اساتید نسل دوم دوبله قرار گرفت. از کارهای متأخر این هنرمند می‌توان به نقش‌گویی‌هایش در سریال «معمای شاه» اشاره کرد.

سریال‌های تاریخی امام علی(ع)، روشن‌تر از خاموشی، فیلم سینمایی روز واقعه و ... از جمله آثاری بودند که در آن‌ها به عنوان صداپیشه حضور داشته است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوبلور پیشکسوت دوبلور ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی نادر در شیراز؛ عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر

با انجام یک عمل جراحی نادر در بیمارستان نمازی شیراز جان جنین دارای نارسایی قلبی با انجام جراحی در داخل رحم مادر نجات داده شد.

به گزارش ایرنا، در بیمارستان نمازی شیراز جنین‌هایی با مشکلات مختلف توسط تیم پزشکی به سرپرستی دکتر حمیرا وفایی در شکم مادر جراحی می‌شوند.

جراحی‌های ضروری برای نجات جان جنین‌های در رحم مادر چند مدتی است در شیراز در حال انجام است که بر این اساس جان جنین و مادر‌های بسیاری نجات پیدا کرده است.

در تازه‌ترین این نوع عمل‌ها جان جنین دارای نارسایی قلبی با تلاش تیم پزشکی بیمارستان نمازی شیراز نجات داده شد.

دکتر حمیرا وفایی در این باره به ایرنا گفت: این عمل نادر به مدت سه دقیقه انجام و با روشی جدید موفق به قطع جریان خون توده‌ای ناقص و نجات جنین دارای نارسایی قلبی شدیم.

وی ادامه داد: این نوع جراحی‌های خاص برای رفع نواقص و کمبود‌های جنین و مشکلات و نارسایی‌ها انجام می‌شود.

او اضافه کرد: در بعضی موارد جنین به دلیل عدم تطابق گروه خونی پدر و مادر دچار کم خونی می‌شود و نیاز است به جنین داخل رحم خون تزریق شود تا از کم خونی جلوگیری کرد.

دکتر حمیرا وفایی جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس بخش مادران نیازمند به مراقبت‌های ویژه بیمارستان نمازی است.

در این بخش جنین‌هایی که دارای مشکلات مختلف قلبی - ریوی، تشکیل نشدن یکی از اعضای درونی شکم مثل قلب یا مبتلا به کم خونی هستند توسط این پزشک خبره و تیم پزشکی، در شکم مادر جراحی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • ورم پا یکی از علائم اصلی نارسایی قلبی
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • تشخیص نارسایی قلبی از حجم پا
  • آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
  • جراحی نادر در شیراز؛ عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • این هوادار تراکتور بعداز باخت پرگل تراکتور درگذشت
  • هوادار تراکتور بعد از شکست سنگین سکته کرد و درگذشت + عکس
  • حمله قلبی جان هوادار تراکتور را گرفت