Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان درباره جدیدترین جنجال نژادپرستی در فوتبال ایتالیا واکنش تندی نشان داده و می‌گوید "احمق‌های نژادپرست" باید مجازات شوند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته با نشان دادن واکنش نسبت به جدیدترین جنجال نژادپرستی در فوتبال ایتالیا، از ماریو بالوتلی، مهاجم سیاه‌پوست ایتالیایی باشگاه برشا که از طرف هواداران باشگاه هلاس ورونا با توهین‌های نژادپرستانه روبرو شده بود حمایت کرده و می‌گوید کسانی که از آنها با عنوان احمق‌های نژادپرست یاد کرد، باید مجازات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان دیدار برشا و ورونا، بالوتلی در اوایل نیمه دوم بعد از آنکه توهین‌های نژادپرستانه را شنید توپ را به سمت هواداران ورونا شوت کرد و تهدید کرد که زمین را ترک خواهد کرد. داور بازی را متوقف کرد و طبق پروتکل از بلندگوهای ورزشگاه از تماشاچیان خواسته شد که قانون را رعایت کنند. هم‌تیمی‌های بالوتلی و بازیکنان ورونا او را متقاعد کردند که در زمین بماند و او در ادامه یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

کونته درباره این حادثه گفت:" من در استادیوم نبودم ولی به نظرم لازم است که در مورد این مساله سخت‌گیرانه و بدون انعطاف برخورد شود. ما باید این افراد جاهل را مجازات کنیم. احمق‌ها باید مجازات شوند. اینکه در سال 2019 هنوز باید با چنین مسائلی روبرو باشیم مسخره است".

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینتر کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ایهود باراک: نتانیاهو برده یهودیانِ نژادپرستِ معتقد به ظهور مسیح یهودیان از راه برپایی جنگ است (فیلم)
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • «سودهای فرضی و هزینه‌های واقعی» واکنش به پاسخ ایران/ محاسبات رژیم‌صهیونیستی، وقتی یک «قمارباز احمق» در رأس آن قرار دارد
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم