Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-20@04:07:12 GMT

مخالف چیزی نیستم/ جوسازی نکنید

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۹۶۹۹

خرداد؛رئیس شورای شهر تهران درخصوص تایید خود نسبت به انتصاب آقای امرودی به ریاست سازمان فرهنگی و هنری گفت: من مخالف هیچ چیزی نیستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی پیش از آغاز یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهرا ن در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه روز گذشته با دکتر عارف گفت: جلسه دیروز با دعوت دبیر فراکسیون امید و اعضای تهرانی حاضر در این فراکسیون برگزار شد و از من، آقای الویری و رسولی دعوت شد تا در این جلسه حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: موضوع این جلسه درباره طرح نمایندگان مجلس درمورد انتخابات شوراها در شهر ری بود.

هاشمی با بیان اینکه اکنون فقط درمورد انتخابات شورای شهر بحث است، ادامه داد: جدا شدن انتخابات مجلس از تهران مطرح نیست و تنها انتخابات شورای شهر مطرح است‌.

وی افزود: اما گفتگوی این جلسه نتیجه‌ای نداشت، زیرا جلسه با تاخیر برگزار شد و یک ساعت بیشتر نیز با طور نینجامید. من ساعت ۱:۳۰ به مجلس رسیدم و تعدادی از اعضا صحبت‌های خود را گفته بودند که از آن بی‌خبرم.

رییس شورای شهر ادامه داد: در این جلسه فرماندار ویژه شهر ری نیز صحبت کرد و دلایل اینکه شهر ری شهر باشد را مطرح کردند. آقای الویری از شورای عالی استان‌ها نیز به عنوان مخالف صحبت کردند و دلایل شورا را مطرح کردند.‌

هاشمی در ادامه گفت: یک چیزی به شوخی در جلسه مطرح شد و گفته شد چون شهر ری سابقه ۸هزار ساله دارد، اسم تهران را بگذاریم شهر ری، زیرا شهر ری از نظر تاریخی مهم است.

وی درپاسخ به سوالی درخصوص تایید انتصاب امرودی به ریاست سازمان فرهنگی و هنری اظهار داشت: هنوز حکم ایشان را ندیده‌ام و برای من نیامده است.

وی در‌پاسخ به این سوال که شما موافق انتصاب ایشان هستید، گفت: من مخالف هیچ چیز نیستم.

هاشمی درخصوص رفت و آمدهای روزهای اخیر آقای امرودی به شورای شهر گفت: آقای امرودی اینجا مشاور بودند، و رفت و آمدشان به شورا طبیعی است.

ریس شورای شهر درباره ادغام معاونت فرهنگی و اجتماعی و سازمان فرهنگی هنری نیز اظهار داشت: در این باره هیچ صحبتی نشد.

وی دراین باره که گفته می‌شود دلیل حضور شما در مجلس رایزنی برای انتخابات است نیز گفت: جوسازی نکنید.

برچسب ها: رئیس شورای شهر تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ طی سفر به نیویورک در نشست شورای امنیت سازمان ملل حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • فیلم/ امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم