Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@15:53:55 GMT

چرا سفر با هواپیما پرطرفدار است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۹۹۲۱

‍‍‍‍‍‍

سفر هوایی یکی از پرطرفدارترین انواع سفرهاست. تنها در سال 2018 حدود 4.3 میلیارد سفر با هواپیما در سراسر جهان انجام شد. اما چرا با وجود گران ‎تر بودن بلیت هواپیما نسبت به سایر وسایل حمل‎ و نقل مسافرتی، همچنان سفرهای هوایی پرطرفدارند؟

 

1- امنیت

هواپیما بعد از قطار، امن ‎ترین وسیله برای مسافرت است. روزانه چیزی حدود 8 میلیون سفر با هواپیما انجام می‎ شود؛ با این حال احتمال حادثه در سفرهای هوایی بسیار نادر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2018 تعداد کشته ‎شدگان حوادث هوایی حدود 556 نفر گزارش شده که در مقابل آمار کشته ‎شدگان تصادفات جاده‎ ای رقم کوچکی است.

 

2- سریع‎ ترین راه برای رسیدن به مقصد

اگر زمان محدودی برای سفر دارید و می ‎خواهید مسافرت باکیفیتی را تجربه کنید، هواپیما همچنان بهترین گزینه برای شماست. مثلا می ‎توانید مسافت 1043 کیلومتری تهران تا بوشهر را با هواپیما در 85 دقیقه طی کنید؛ در صورتی که طی کردن همین مسیر با خودروی شخصی حدود 13 ساعت زمان می‎ برد.

 

3- بهترین گزینه برای سفر به کشورهای مختلف

هواپیما بهترین گزینه برای افرادی است که می‎ خواهند سفرهای خارجی را تجربه کنند. اگر دلتان می‎ خواهد در خیابان‎ های دهلی قدم بزنید یا به تماشای شفق قطبی بنشینید، بدون شک انتخابی بهتر از هواپیما برای رسیدن به مقصدتان نخواهید داشت. سفرهای هوایی به ما این امکان را می‎ دهند تا سرزمین‏ های دوردست را ببینیم و مقصدهای منحصر به فرد را تجربه کنیم.

 

4- سرگرمی‎ های حین پرواز

هواپیماهای مدرن معمولا مجهز به سیستم‌ های سرگرمی هستند که مجموعه‎ ای از فیلم، موسیقی و بازی را در اختیار ما قرار می ‎دهند تا گذر زمان را احساس نکنیم. اگر هواپیمایی که با آن سفر می‎ کنید فاقد چنین امکاناتی است، می ‎توانید خود را با گوشی‎ هوشمند یا تبلتتان سرگرم کنید. البته فراموش نکنید حتما موبایلتان را روی حالت پرواز قرار دهید.

 

5- چشم‎ انداز زیبا

اگر آدم خوش‎ شانسی باشید، می ‎توانید یک صندلی کنار پنجره هواپیما به دست آورید و در طول سفر خودتان را با تماشای مناظر بیرون سرگرم کنید. کوه‌ ها، دریاها، شهرها و روستاها از آن بالا زیبایی شگفت ‎انگیزی دارند. حتی در شب، وقتی تاریکی آسمان را می ‎پوشاند؛ تماشای شهرها که مثل جزایر نورانی از زیر هواپیما عبور می ‎کنند می ‎تواند شما را سرگرم کند.

 

دردسرهای سفر هوایی

با وجود مزیت ‎های فراوان سفرهای هوایی، مسافرت با هواپیما دردسرهایی هم دارد. مهم ‎ترین دردسر آن تهیه یک بلیت مناسب و مقرون به صرفه است. آژانس‌های مسافرتی زیادی هستند که بلیت هواپیما می ‎فروشند اما در چنین شرایطی امکان مقایسه قیمت بلیت ‎های خطوط هوایی مختلف را نداریم. از طرفی مراجعه حضوری به آژانس‎ ها هم می‎ تواند سخت و زمان ‎بر باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خرید آنلاین بلیت هواپیما

در سال‎ های اخیر وب سایت ‎های خدمات گردشگری جای خود را در زندگی مردم باز کرده‎اند. وب سایت‎ هایی مثل Booking.com یا Expedia.com از جمله سرویس‎ هایی هستند که با امکان رزرو آنلاین هتل و خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار به آسان شدن مسیر سفر افراد کمک می ‎کنند. در ایران نیز وب سایت‎ های مثل اسنپ‎تریپ به همین کار اختصاص دارند.

اسنپ‎تریپ سامانه رزرو آنلاین هتل و خرید بلیت هواپیما و اتوبوس است که به شما امکان می ‎دهد تا با صرف کمترین زمان ممکن، بهترین و مناسب‎ ترین هتل و بلیت را برای سفرتان تهیه کنید.

برای خرید بلیت هواپیما از اسنپ‎تریپ کافی‎ست به وبسایت این سامانه مراجعه کنید و وارد بخش "بلیت هواپیما" شوید. با وارد کردن نام شهر مبدا و مقصد، تاریخ رفت و تعداد مسافر، به فهرست کاملی از پروازهای خطوط هوایی مختلف دسترسی خواهید داشت که می‎ توانید آنها را بر اساس کمترین و بیشترین قیمت مرتب‎ سازی کنید.

پس از انتخاب بلیت موردنظر و خرید آن، اطلاعات بلیت در قالب PDF و پیامک به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می ‎شود. چنانچه قصد کنسل کردن بلیت خود را دارید، می‌ توانید براساس قوانین و شرایط تعیین‌ شده از سوی شرکت هواپیمایی، بلیت پرواز‌تان را به‌طور آنلاین و بدون مراجعه حضوری کنسل کنید و وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سفر با هواپیما اسنپ تریپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد، قیمت بلیت دیدار تراکتور و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و نساجی

ده هزار تومان

سامانه خرید بلیط تراکتور و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744992

دیگر خبرها

  • حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال
  • جزئیات خرید و فروش هواپیمای شخصی در ایران
  • خبر جدید سازمان هواپیمایی کشوری برای خرید و فروش هواپیماهای جت۷ نفره | چه کسانی می توانند جت‌ خصوصی بخرند؟
  • آشنایی با جزیره پالم جمیرا، جزیره مصنوعی جدید دبی
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir