Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:04:00 GMT

ارزانی، کیفیت و زیبایی را با فرش کاشان تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۰۴۱

ارزانی، کیفیت و زیبایی را با فرش کاشان تجربه کنید

 به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فرش به عنوان کالایی اساسی نقش پر رنگی در بخشیدن هویت و زیبایی به فضا ایجاد می‌کند به طوری که نمی‌توان حضور آن را نادیده گرفت؛ در واقع فرش از دیرباز تاکنون یکی از اصلی‌ترین کالاهای ضروری در خانه بوده است. در گذشته جنبه تزئینی آن به اندازه امروز اهمیت نداشته و بیشتر برای کارایی و کاربردش در خانه مورد توجه قرار می‌گرفته اما امروزه ذائقه افراد تغییر کرده و زیبایی خانه، دکوراسیون و چیدمان به موضوعی مهم تبدیل شده است؛ همین نیز باعث می‌شود علاوه بر کیفیت که اصلی‌ترین ویژگی خرید هر محصولی است موضوع زیبایی نیز به میان بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم دیگر بحث قیمت فرش است؛ که در واقع موثرترین فاکتور در هنگام خرید فرش به شمار می‌رودشاید فکر کنید یافتن فرش با همه این ویژگی‌ها یعنی زیبایی و کیفیت در کنار قیمت مناسب، خیلی کار ساده‌ای نباشد اما نمونه‌ای از فرش ماشینی یعنی فرش کاشان به خوبی توانسته پاسخگوی نیاز مشتری در این موارد باشد.

چرا فرش کاشان باکیفیت‌ترین فرش‌ها است؟

این موضوع که ما در صنعت فرش دستباف در دنیا حرف اول را می‌زنیم بر کسی پوشیده نیست و بخشی از این صنعت مهم به کاشان مربوط می‌شود. کاشان از دیرباز مهد تولید فرش بوده و فرشبافی آن شهرت جهانی دارد اما این تنها مختص فرش‌های دستباف نیست بلکه در صنعت فرش ماشینی نیز پیشتاز بوده و به عنوان اولین شهر در ایران به تولید فرش کاشان آن هم به صورت ماشینی پرداخته است و امروز از کاشان با نام پایتخت فرش ماشینی جهان یاد می‌شود.

همین چند جمله کافیست تا جایگاه فرش کاشان از نظر کیفیت مشخص شود اما لازم است این نکته را اضافه کنیم که این کیفیت اتفاقی نیست بلکه تولیدکنندگان خبره با کارخانه‌های مجهز به پیشرفته‌ترین و به روزترین ماشین‌های فرشبافی دنیا با سابقه‌ حرفه‌ای در تولید فرش به این امر مهم دست یافته‌اند و امروز به جرات می‌توان گفت تولیدات فرش کاشان از بهترین تولیدات فرش ماشینی محسوب می‌شود که بخشی از آن نیز به کشورهای دیگر صادر می‌گردد.

اصالت و زیبایی را در فرش کاشان بیابید

کیفیت فرش کاشان مهم‌ترین ویژگی این فرش است اما در کنار آن، شهر کاشان به دلیل سابقه طولانی در تولید انواع فرش، محصولات متنوع و زیبایی دارد که با طراحی‌های به روز و مدرن و مطابق با سلیقه اقشار مختلف، همین طور طرح‌هایی اصیل با مفاهیم سنتی و کلاسیک  تولید می‌شود و به راحتی می‌توان هر نوع فرشی را در تولیدات کاشان یافت. طرح‌های اصیل فرش‌های ماشینی کاشان از نقش‌های کلاسیک و همین طور طرح فرش‌های دستباف گرفته شده است.

تولیدکنندگان با تولید فرش‌های مرغوب و درجه یک در استانداردهای بالا توانسته‌اند از نظر زیبایی فرشی شبیه به فرش دستباف تولید کنند و اصلی‌ترین مشخصه آنهاشانه و ‌تراکم بالای فرش بوده که به ریزبافتی آن کمک می‌کند. فرش کاشان در تولیدات مدرن نیز پیشتاز بوده و طراحی‌های جدیدی را با کمک بهترین طراحان فرش ارائه داده است؛ این موفقیت باعث شده تا نمونه‌های مدرن و فانتزی انواع فرش ماشینی افزایش یافته به طوری که امروزه بهترین نمونه فرش ‌ترک از تولیدات کشور ‌ترکیه که سر و صدای زیادی به پا کرده بود، با کیفیت و زیبایی هرچه تمام در کاشان تولید می‌شود.

راه‌های خرید ارزان فرش کاشان

قیمت فرش کاشان را کیفیت بالا، زیبایی و اصالت آن تعیین می‌کند اما با این حال تولیدات کاشان قیمت معمولی در سطح بازار داشته و برای تمامی بودجه‌ها، تولیدات فراوانی را راهی فروشگاه‌ها کرده است. یکی از راه کارهایی که کمک می‌کند تا فرشی ارزان تهیه کنید خرید اینترنتی فرش کاشان است، راهی که در آن به طور مستقیم به کارخانه تولید فرش متصل می‌شوید.

در واقع فروشگاه‌های اینترنتی فرش مانند فروشگاه اینترنتی فرش مرداس که یکی از شناخته شده‌ترین‌ها در این زمینه است، رابطی بین کارخانه و مشتری است که فرش را با قیمت درب کارخانه به خریدار عرضه می‌کند چرا که هزینه‌های فروشگاه فیزیکی را ندارد بنابراین سود زیادی را رو از مشتری دریاف نمی‌کند.

فعالیت تمام فروشگاه‌های اینترنتی به همین صورت است اما همه آن‌ها قابل اعتماد نیستند و قبل از خرید اینترنتی باید از صحت آن اطمینان حاصل کنید. برای فهمیدن این موضوع نیز می‌توانید به سایت آن‌ها بروید و مواردی مانند نماد اعتماد الکترونیک، نشان ثبت ملی، آدرس دفتر مرکزی و ... را بررسی کنید.

فرش کاشان: https://imerdas.com/

خرید اینترنتی فرش کاشان: https://imerdas.com/

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4763708

منبع: مهر

کلیدواژه: فرش فرش دستبافت کاشان گروه خودروسازی سایپا اپلیکیشن پات کسب و کار هدایای تبلیغاتی بانکداری الکترونیکی گردشگری مد و لباس دکوراسیون منزل اپلیکیشن آپ کسب و کارهای اینترنتی فروشگاه اینترنتی تبلیغات سازمان مدیریت صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵۰ رقم گندم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی روستایی همزمان با روز ملی گندم گفت: تنوع ژنتیکی بسیار خوبی در بین ارقام معرفی شده گندم برای سازگاری و تاب‌آوری در برابر تنش‌های خشکی، سرما، گرما، بیماری‌ها، سازگاری خصوصی، قابلیت کشت در شرایط آبیاری تکمیلی، کیفیت خوب نانوایی و پاستا و ماکارونی وجود دارد و این تنوع ژنتیکی برای پایداری تولید و افزایش کیفیت نان بسیار مناسب است.

وی اضافه کرد: از این ارقام ۲۷ رقم گندم نان زمستانه و بینابین برای مناطق سرد و معتدل، ۱۲ رقم گندم دوروم برای تولید پاستا و ماکارونی برای کشت در مناطق معتدل و گرمسیر دیم و ۱۱ رقم گندم نان بهاره برای مناطق گرمسیری بوده است.

 رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: تعداد ۳۶ رقم دارای عکس‌العمل مقاوم الی نیمه مقاوم به بیماری زنگ زرد، تعداد ۱۱ رقم عکس‌العمل نیمه مقاوم الی نیمه حساس و ۶ رقم از عکس‌العمل نیمه حساس الی حساس برخوردارند. 

روستایی اعلام کرد: با اجرای طرح جهش تولید کشاورزان با استفاده از ارقام جدید گندم و رعایت دستورالعمل‌های فنی موسسه تولید دیمزار‌ها را ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش دادند.

وی افزود: تنوع ارقام گندم موسسه ضمن افزایش تولید و تامین امنیت غذایی در کشور موجب افزایش کیفیت تولید نان شده است.

روستایی گفت:ارقام گندم دوروم از کیفیت بسیار مناسب برای تولید پاستا و ماکارونی برخوردارند.

وی گفت: با تلاش محققان این موسسه با معرفی ارقام جدید گندم و همکاری شرکت‌های بخش خصوصی در ۸۵ درصد مزارع دیم کشور از بذر ارقام معرفی شده موسسه استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • «معجزه سلامتی» به نان مردم بازمی‌گردد
  • ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه تولید گندم
  • معرفی ۵۰ رقم گندم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم