Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرخبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد : 

«بـســم الله الـرحـمـن الـرحـیـم » امروز غریوهای کوبنده و فریادهای رسای 'مرگ بر آمریکا '، در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان، نشان خشم مقدس و انقلابی تعطیل ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و ' نه ' بزرگی به آمریکای دشمن شماره یک بشریت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در مراسم تظاهرات سراسری و ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان امسال که در بیش از ۲۴۳ نقطه استان شکل گرفت، شاهد حضور وحدت بخش و پرشور و دشمن شکن مردم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، طلاب علوم دینی و اساتید حوزه‌های علمیه و همه و همه بودیم که خود نمایش بخشی از اقتدار و عزت و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت شناسی و لحظه شناسی، بصیرت و آگاهی بالای مردم در موضوع، استکبار ستیزی، دشمن شناسی و شناسایی روش‌های نفوذ و دشمنی استکبار بود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان؛ ضمن تشکر مجدد از مردم فهیم و لحظه شناس استان، از نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد، استاندار محترم استان، تمامی مسئولان، ائمه محترم جمعه و جماعات، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳آبان در سراسر استان، مسئولین کارگروه‌های تخصصی و کمیته‌های زیرمجموعه آنها، اصحاب محترم رسانه، فعالین فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، جراید، مطبـوعات و خبـرگزاری‌ها به‌ویژه صدا و سیمای استان که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان مردم قدرشناس استان، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید و به پاس این حضور ماندگار مردمی و تاریخی، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهۀ خضوع و تواضع می ساید. ۴۶ کد خبر 1317777

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری 13 آبان دانش آموز 13 آبان ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال سینمای ایران چند همسری ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم