Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسلوانیایی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است این تیم می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آنتوان اوسنیک، ملقب به «تونی» مربی اسلوانیایی تیم صنعت نفت آبادان یکی از نفرات تاثیرگذار در کادر فنی آبادانی‌هاست. وی درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه دیدار امروز مقابل استقلال به خبرنگار برنا گفت: تیم ما ریکاوری خوبی بعد از بازی با نساجی داشت و برای بازی با استقلال این تیم را آنالیز کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واقعا بدشناسی آوردیم و سفرمان به شهرستان قائمشهر با مقداری مشکل روبرو شد و به سختی به آنجا رسیدیم و فکر کنم همه آن کسانی که بازی را دیدند قطعا دیدند که چطور گل صحیح ما مردود اعلام شد. امیدواریم که دیگر همچین اتفاقی از لحاظ داوری مخصوصا بازی امروز اتفاق نیفتد. بی‌تردید تک‌تک امتیازات هر بازی برای ما مهم خواهد بود و در نهایت ممکن است سرنوشت قهرمانی وابسته شود به امتیازی که از دست می‌‌دهیم. نباید در چنین سطحی از فوتبال همچین مشکلاتی صورت بگیرد.

 تونی درباره بازی امروز مقابل استقلال نیز اظهار داشت: قطعا ما هر بازی را برای برد شروع می‌کنیم و به زمین خواهیم رفت. از طرفی بازی‌های جام حذفی هم شرایط ویژه‌ای دارد به خاطر اینکه شانس بعدی رسیدن به جام قهرمانان خواهد بود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به فینال و قهرمان شدن باید همه حریفان و رقیبان را شکست دهید و تا زمانی که در بازی‌های جام حذفی خواهیم بود، قطعا سعی ما بر این خواهد بود که بازی‌ها را پیروز شویم و جام را بالا ببریم.

مربی صنعت نفت آبادان در ادامه پیرامون مشکلات مالی تیم افزود: شرایطی که الان پیش آمده کسی انتظارش را نداشت و شاید برای اساسی‌ترین و ابتدایی‌ترین کارهای زندگی نیاز به پول دارید و غیر از آن خانواده دارید. امیدوارم در آینده بسیار نزدیک مسائل مثبتی از لحاظ مالی برای باشگاه پیش بیاید و در واقع برای اینکه بخواهید انگیزه بازیکن را نگه دارید نیاز است از لحاظ مالی بازیکن را ساپورت کنید.

تونی در پایان تصریح کرد:  تنها چیزی که در بازی امروز انتظار داریم این است که بحث داوری عادلانه پیش برود و می‌‌دانیم که زمانی که تیم‌های ضعیف‌تر در برابر تیم‌های قوی‌تر بازی می‌کنند مسائل داوری پیش می‌آید امیدواریم این اتفاق نیفتد و بازی عادلانه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: انتظار قهرمانی از سپاهان کمی عجولانه است/ سازمان لیگ برای خودش می‌برد و می‌دوزد/ محرومیت تماشاگران سپاهان را از طریق باشگاه پیگیری خواهیم کرد استقلال، صنعت‌نفت را شکست می‌دهد/ برنده بازی سپاهان و تراکتور قهرمان نیم‌فصل می‎شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال صنعت نفت صنعت نفت آبادان خبرگزاری برنا تونی هفته دهم لیگ برتر استقلال و صنعت نفت مربی صنعت نفت آبادان دستیار اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم

صحبت های علی خطیر را مشاهده می کنید.

دانلود (13.8MB)

دیگر خبرها

  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!